יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

פוסט מאורח מיוחד....

שלום לכולם!
לא מזמן אורח מיוחד פירסם פוסט בבלוג של ק"פ, הנה הפוסט מתורגם:

שלום לכולם....רוס לינץ' כאן!
רובכם בטח מכירים אותי בתור בריידי, מהסרט מבית ערוץ דיסני "חוף מהסרטים", או בתור אוסטין מהתוכנית "אוסטין ואלי".


























רציתי לספר לכם שאני הולך להיות חלק מהמסיבה המתקרבת. 
כשהייתי צעיר יותר, כששיחקתי בק"פ, לא דימיינתי לעצמי שהדמות שלי תהיה מפורסמת בקלאב פינגווין, ואני ממש מתרגש!
אני ממש אוהב את המסיבה הזו, והכי כיף היה להיפגש עם פולו פיאלד ולעשות איתו את הכל!

נתראה בקרוב,
- רוס לינץ'.




3 תגובות:

  1. היי רציתי לשאול אם אתם רוצים לבוא למסיבת הבלוג שלי אם אתם רוצים הנה קישור להזמנה:http://worldcp111115.blogspot.co.il/2013/08/blog-post.html
    uri2000,מנהל הבלוג העולם המדהים של הפינגווינים

    השבמחק
  2. שנייה, כשהוא היה ילד היה כבר קלאב פינגווין?איזה שקר!

    השבמחק
    תשובות
    1. כשקלאב פינגווין נוצר, רוס היה בן 9 וחצי....
      אז זה כן אפשרי...
      רוס בן 18 בסך הכל!

      מחק

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!