יום שבת, 7 בספטמבר 2013

עיתון חדש!

שלום לכולם!
לאחר שבועיים שלא תרגמתי את העיתון, הנה תרגום לעיתון החדש:
 









מבזק:
-תודה חבר'ה, המסיבה הייתה פיצוץ! ממש נהניתי לגלוש עם כולכם!-
קיידנס אאוט~























כתבה ראשית:

המיגרטור מגיעה!
רוקהופר חוזר לאי!


פורסם ע"י אנט ארקטיק- בשבוע שעבר, ריח של גבינה מסריחה עלה באוויר, כשרוקהופר התקרב לאי. כל התושבים ממש נלהבים בגלל ביקורו של הקפטן!

















-













המשך:


שלחתי כתב עם מנוע סילון אל המגטור , כדי להשיג ראיון עם רוקהופר.
מראיין "רוקהופר,זה נכון שאתה מביא איתך פריטים נדירים ואפילו קסומים?"
רוקהופר"ארררר זה נכוןאני אביא הרבה דברים  כמו כובעים מחודדים ושיקויים קסומים וגם גבינה מסריחה שהיא ענקית כמו הבטן שלי! אבל כנראה אני אוכל אותה לפני שאגיע". 
מראיין: "נשמע מאוד מרגש וטעים! 
מראיין:: "זה נכון שאתה מגיע רק לשבוע אחד?
רוקהופר"כן אני אהייה רק לשבוע אחד, אבל יהיו לנו הרבה הרפתקאות בשבוע הזה. אני אבוא עם סיפורים מרתקים על שבעת הימים, לחימה במפלצות ים אכזריות ואפילו בגניבת פלמינגואים ורודים.

רוקהופר יגיע לאי מה- 12 לספטמבר, האם אתם מוכנים לבואו?











-











כתבה משנית:

קסם פנטסטי מגיע! 

התכונן למסיבת ימי הביניים!

פורסם ע"י גארי-  מדהים! אני חייב לומר שמסיבת ימי הביניים 2012 היתה מדהימה! הקרב מול סקורן הדרקון, היה חוייה יוצאת דופן! דרקונים הם חיות מרתקות~ בשנה הזו, כדי לעזור לנו להתכונן נגד דרקונים, אני מכין מעבדה מיוחדת שתלמד אתכם את דרכי הכישוף. זכור כדי להיות מכשף, אתה צריך חזון, כושר המצאה ומשקפי מגן! טעות אחת יכולה לגרום לאסון! אני ב93.72% חוזה לנכון שבעתידנו יהיו יצורים פנטסטים, אבירים אמיצים, נסיכות יפות ומכשפים חזקים. זאת הולכת להיות מסיבה שמלאה בקסם, ויותר מקסם.
אני אפגוש אתכם במסיבה מה- 19 לספטמבר.
















-









אירועים עתידיים:



עכשיו- קטלוג בגדים חדש!
הסגנון המשולב! גם חזרה לבית ספר, וגם ימי הביניים! 



12 לספטמבר- רוקהופר מגיע!
המיגרטור עוגנת באי למשך שבוע.


12 לספטמבר- קטלוג רהיטים חדש!
הפוך את האיגלו שלך לטירה או למעורת מפלצות.


הודעה חשובה:
דרושים מכשפים! 


הסמל העדכני זמין עד ה- 18 לספטמבר!
הסמל הבא זמין בין התאריכים ה- 19 לספטמבר עד ה-2 לאוקטובר!
















\





-
שאל את אנט ארקטיק:


















1) למה היו מאומות באוניברסיטה???  
T.R. Rium




ראיינתי כמה סטונדטים כדי לבדוק את העניין, והם ענו לי שהם ראו משהו בשמיים, חלק אמרו שזה עכביש ענק, וחלק אמרו שזה דרקון קטן. מה שזה לא יהיה הוא עשה בלגן! אני חייבת לרדת לעומק העניין, אם אתה מגלה משהו, תודיע לי מייד. אני בטוחה שיש שם משהו, 
איפשהו.


מקווה שעזרתי לך,
אנט ארקטיק.


































2) מה יש לאכול באוניברסיטה לארוחות צהריים???  

Sue Shi



יש שם כל מה שתרצה!

  • יום ראשון- ספגטי
  • יום שני- דגבורגר
  • יום שלישי- סושי
  • יום רביעי- נקניקיות
  • יום חמישי- סלטים
  • יום שישי- פיצה
  • יום שבת- מרקים



מקווה שעזרתי לך,
אנט ארקטיק.





































הפיראט האמיץ מפליג בכל 7 הימים!

3) מיהו רוקהופר???  
R.B Acaptin

"רוקהופר הוא פיראט, הרפתקן ידוע מאוד וחבר טוב שלי.

יחד עם הפאפל האדום שלו, יארר ,הוא מפליג בעזרת הספינה שלו "המיגרטור".
הוא בנה את הספינה הזו בעצמו, ואיתה הוא נוסע לכל מיני מקומות רחוקים.
וכשהוא חוזר, הוא מביא פריטים מיוחדים, וסיפורים מרתקים!
יש המספרים שהוא נלחם בדיונון, התחרה עם יען ואפילו היה לו כמה קטטות עם לוייתנים.והוא גם תמיד שמח להפגש למסיבות פיצה של פיראטים, אם תפגוש אותו יהיה לך מזל.אבל תזכור,אתה אולי תריח ממנו ריח קצת מוזר,בדרך כלל של גבינה מסריחה, שזה דבר ממש טעים.

מקווה שעניתי על שאלתך,
אנט ארקטיק.



























-














סודות מסווגים:

















חיפוש אוצרות!

 אם אתה רוצה לחפש אוצרות, לך למיגרטור ושחק בחיפוש האוצרות. פקח עין, אתה יכול למצוא אותם. יש לך סיכוי טוב למצוא את האוצר, אבל אם אתה מוצע מטבע ראשון, תהיה בטוח שלא תמצא שם שום קריסטל. לך למיגרטור ב-12 לחודש ותתחיל לחפור!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!