יום חמישי, 3 באוקטובר 2013

בית ספר למרגלים - פרק 1: בסר"ט(בית ספר ריגול טיוני)



פרק 1: התקבלתי לסוכנות

"תוכלי לספר לי על חייך כסוכנת מתלמדת?" - דניאל אסייג.
זה היה בסוף החופש הגדול, דוט התרגשה לקבל מכתב על התקבלות לאחד מבתי הספר למרגלים. הדוור הגיע, הוא חיטט בתיק הצד שלו והוציא שלושה מכתבים, כאשר הוא הכניס אותם לתיבת הדואר רצה דוט וחטפה את המכתבים. "יש! כל המכתבים מבתי ספר!" היא קראה בקול שמחה. דוט רצה אל תוך ביתה, אל אימה, להודיע לה על הבשורות המשמחות/עצובות. "בואי נראה..." אמרה אימה. המכתב הראשון היה מ"ריגול וחיפוש" ונודע לה שאינה התקבלה, המכתב השני היה מ"צעירי ה-PSA" ולזה היא לא התקבלה גם, המכתב השלישי והאחרון היה מ"בסר"ט(בית ספר ריגול טיווני) ואליו היא כן התקבלה. דוט פרצה בבכי. "מה קרה מתוקה?" שאלה אימה, "לא התקבלתי לצעירי ה-PSA" היא בכתה, "מה הבעיה בבית ספר בסר"ט?" שאלה אימה, "הכל!" היא אמרה בקול רם, "את תלכי לשם וזה לא וויכוח!" קראה אימה, "שיהיה..." אמרה דוט בבכי.
הגיע היום הראשון, דוט עמדה בשער בית ספרה, הוא היה גדול ומפואר. היה צלצול ודוט הגיעה לכיתתה. "שלום תלמידים!" אמרה המורה, "ברוכים הבאים לבית ספר ריגול טיווני!" היא אמרה בשמחה, "בכיתתנו נהיה שבעה תלמידים, היום נכיר אתכם" היא אמרה, "כעת אחלק לכם את רשימת התלמידים..." אמרה המורה וחילקה. ברשימת התלמידים הופיעו:

1. ג'ט
2. דוט
3. רוקי
4. גארי
5. שון
6. דני
7. רון
"המורה, שבעה זה לא קצת?" שאל רוקי, "לא, אצלנו לומדים מעט כדי המורים יוכלו.." החלה לדבר המורה ונקטעה על ידי דוט ב"לומדים קצת כי לא רוצים לבוא לפה תלמידים?נכון?", "אבקש ממך לא להתפרץ ובמיוחד לא בדברי שטנה!" פקדה המורה. "למה צעירי ה-PSA יקבלו ברכה מהמנהל ואנחנו לא?" שאלה דוט, "האמת, דווקא כן תקבלו" אמרה המורה ולפתע נדלק המסך. "סוכנים מתלמדים, ברוכים הבאים לשנת הלימודים הראשונה מתוך השלושה, בעוד כחודש אתם תישארו רק ארבעה תלמידים מצטיינים והשאר יאלצו לעזוב אותנו ללימודים אחרים. בחודש הראשון תלמדו דברים בסיסיים, לאחר חודש תתחילו ללמוד ברצינות כארבעה תלמידים. שתהיה לכולכם שנת לימודים פוריה ומוצלחת!" אמר המנהל והמסך נכבה.
כאשר נשמע הצלצול על התלמידים היה לעזוב, היום הראשון הוא שיעור הכירות אחד בלבד. כאשר דוט הייתה בשער בית הספר הגיעו אליה בנות ושפכו עליה דליי מים. "חנונית!" הם אמרו, אלו היו חברותיה שנאלצה דוט לעזוב בעקבות בית הספר החדש.
דוט פתחה את הדלת וזרקה את תיקה. "אמא, אפשר ללמוד קארד ג'יטסו?" היא שאלה, "רצית ללמוד סוכנות לא?" הופתעה אימה, "רע לי! אין לי חברות ויש תלמידים דביליים!" אמרה דוט, "אין בנים שמוצאים בעינייך חן או בנות?" שאלה אימה, "כל הבנות בצעירי ה-PSA וכל הבנים בכיתה מכוערים ודביליים!" אמרה דוט בזעם, "אין מה לעשות!" אמרה זועמת אימה של דוט.
דוט הייתה בכיתתה, השיעור הראשון הרציני הגיע. "תלמידים, צאו למתחם האימונים תוך דקה!" קראה המורה והתלמידים רצו. הם הגיעו למתחם, עמדו השורה, והמורה מולם הולכת בסיבובים. "כשאגיד את שימכם אמרו נוכחות!" פקדה המורה. "ג'ט" אמרה, "נוכח." ענה, "דוט" אמרה, "נוכחת" ענתה, "רוקי" אמרה, "מה?" שאל, "אתה נוכח או לא?" שאלה המורה ביאוש, "לא יודע..מה זה אומר?" שאל, "לא משנה...גארי" אמרה, "נוכח" ענה, "שון" אמרה, "הוא עזב לצעירי ה-PSA..." אמר גארי, "אוקיי...רון" אמרה, "גם הוא המורה" אמר גארי, "מה?אוקיי, זה קרה מוקדם משציפיתי... אתם הכיתה הסופית!" אמרה המורה, "יש!" התחיל לרקוד בשמחה רוקי, "בלי ריקודים! תתחילו להתאמן!" פקדה המורה. התלמידים רצו והחלו. דוט החלה באימוני הסוואות וצלחה יותר מכל כיתתה, גארי החל לחקור ולהשתמש במדע בכמה מתקנים וצלח בזה יותר מכל הכיתה, ג'ט צלח יותר מכולם בפעלולים ומשימות קשות, רוקי היה היחיד שלא הצליח לעשות דבר על בו זמנית הצחיק את כולם ואף את המורה. לכיתה, מבחן יחסי ציבור!" אמרה והמורה וכולם הפילו את פניהם. בכיתה רוקי ניסח את הכל בצורה הטובה ביותר, וצלח במשימות כיתתיות, תוך כדי הוא הצליח לסקרן ולהצחיק. "יש לנו דובר PSA חדש!" אמרה המורה בשמחה, "אתם מוזמנים לצאת להפסקה הראשונה שלכם, אחרי ההפסקה כל אחד ייבחר מגמה או אפילו שניים!" אמרה המורה. דוט נשארה בכיתה ובהתה, לא היה לה מה לעשות, בגלל שכיתתה הייתה צמודה לגדר בית הספר היא יכלה לראות את המכרה ומרכז המחזור. "פסס..." קראו קולות מהחלון, דוט התקדמה, לפתע נשפכו עליה שבעה דליי מים והכיתה היה רטובה מאד, לפתע דוט נעלמה. דוט קפצה מהחלון כשהיא בהסוואה, היא לקחה את שני דליי המים הנותרים ושפכה על הבנות ואף תקעה את הדליים על ראשם, לאחר מכן היא חזרה לכיתתה. "ארורה!!!" קראו הבנות בזעם. "כל הכבוד" אמרה המורה בהבחנה. הצלצול נשמע והשיעור האחרון החל. "מי כבר בחר מגמה?" שאלה המורה, "אני הסוואה ושטח!" אמרה דוט, "אני יחסי ציבור ושטח!" אמר רוקי, "אני שטח ויחסי ציבור!" אמר ג'ט, "אני שטח, חקירת נתונים, מדע וכזה..." אמר גארי, "ממחר תתחילו במגמות!" אמרה המורה והיום הסתיים.

כאשר חזרה דוט לביתה, היא חשבה על הלימודים ועוד דבר - על ג'ט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!