יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

שאל את דוט!








1) בספר השנה 2011-2012 כתבת חתימה ועוד משהוא... למה כתבת?
- Jay Penguin -


אולי לא שמת לב אבל אני התחבאתי במהלך מסיבת ליל כל הקדושים ברחבי האי, וממש בקרוב אני אתחיל להסתובב באי, אז החלטתי להתחיל לקדם את יחסי הציבור שלי ;). וחוץ מזה אם רוקי יודע לכתוב למה שאני לא יכתוב?

















2) למה את מתעסקת עם תחפושות במקום פשוט לבוא ולהתמודד?
- גל .ד. -


אה חושב שזה פחד?ממש לא! תחפושות זה מקצוע שלמדתי אותו באוניברסיטה(בקרוב יהיה על זה ספר...), זה המקצוע שלי בעיקר. התחפושות שלי הן למטרת הנאה בזמן ביצוע משימה, אם קראת את "תחפושת של סוכנת" את וודאי יודע שהתמודדתי מול הרברט ופורטבוט והצלתי את האי! בנוסף, אתה תוכל לקרוא על הלימודים שלי באוניברסיטה בספר "בית ספר למרגלים ותחפושות".
באומץ רב, 















3) למה את נמצאת בסוכנות? בואי תצטרפי אל הצד האפל! ועזרי לי דארת' הרברט להשתלט על הגלקסיה!
- דארת' הרברט פרסיבל דוב אסקוויר -


אוייש לעזאזל איתך...לא נכנע אף פעם?אנחנו, הפינגווינים, ננצח אותך תמיד! המטרות שלי הן שלום, אחדות וביטחון כאשר מטרותיך הן רשע, אימה ודיקטטורה. לא אצטרף אליך לעולם, מטרתי היא להביס אותך אחת ולתמיד, וכמובן בדרך שלי, עם תחפושת!
בשנאה רבה,














4) תוכלי לתת לי טיפים בעיצוב?
- רום .ג. -


כדי להיות מעצב אתה צריך להיות מעצב בנשמה, לחשו את העיצוב ממש בחיים שלך, ורק אז לנסות להתחיל לעצב. בהתחלה, תחשוב מה אתה רוצה לעצב ולמטרת מה זה יהיה, תתחיל לתכנן במחברת כל מיני גרסאות(על-מנת שאם משהוא מניסוי לא יעבוד תוכל להשתמש בתכנונים הראשוניים), לאחר מכן תנסה לעשות ניסוי ראשון לעיצוב ואם הוא מצליח תנסה על עוד עד שיהיה לך רב קהל גדול. לבסוף, אתה תוכל לעצב תחפושות(כמובן שלא תהיה מעצב כמוני...), מוצרים ועוד כל מיני. מי יודע, אולי יום חד נעבוד במחלקת "העיצוב והתחפושות" ב-EPF...
מקווה שעזרתי,












תודה לכל מי ששלח לי שאלה, אם לא עניתי על משהוא אענה עליו בפעם הבאה, כאמור אפשר להמשיך לשאול שאלות במייל הבא:
dotthedisguisegal@gmail.com
נתראה בפעם הבאה ;-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!