יום שני, 23 בספטמבר 2013

עדכוני EPF!






סוכנים אתם יודעים מה לעשות.....




שלום לכל הסוכנים,
מכירים את האתר על ק"פ שנקרא  Club Penguin Memories???
לא מזמן מנהל האתר: Trainman1405 פרסם את הפוסט הבא- לחצו כאן!
בפוסט הוא רצה לשמוע את החוות דעת שלנו על הEPF, ומה צריך לשפר וכל מיני דברים כאלו. אני לא אתרגם את הפוסט, אבל אם תרצו, הנה קישור שלו בגוגל תרגום- לחצו כאן!
ספייק הייק קרא את הפוסט שלו, וכתב את התגובה הבאה:

© כל הזכויות שמורות לבלוג Club Penguin Memories ולTrainman1405!

ספייק הייק: "זהו דיון מאוד מעניין Trainman!

צוות ק"פ ואני לא יותר מאושרים מכם לגבי הEPF!
תאמינו לי! הבעיה שיצרנו לעצמנו עם ה- PSA וה- EPF היא ששניהם מבוססים על הרעיון של משימות חדשות או משימות שטח שיוצאות באופן קבוע כל שבוע, ופשוט לא היה לנו את הכלים או מספיק אנשים כדי לספק תוכן בתדירות גבוהה ככל כמו שאנחנו רוצים. להכין את משימות PSA לקח הרבה מאוד זמן, עצרנו אותם כי אנחנו רוצים לפרסם דברים בתדירות גבוהה.
 משימות השטח היו אמורות לעשות את זה, אבל זה לא הלך כל כך.
מעט מאוד אנשים באמת שיחקו הם ואלה שעשו אותם בעיקר עשו את זה בשביל המדליות. אז החלטנו לעשות משהו יותר טוב משניהם.
משהו שהרבה ישחקו בו. 

בלאק אאוט ורוטב חריף, היו בעצם הבדיקות בטא שלנו לדבר הבא בסוכנות.
הרעיון מאחורי רוטב חריף היה להחזיר את המשימות בסגנון הישן של הPSA אבל בק"פ עצמו. רוטב חריף היה קצת יותר קטן ממה שאנחנו באמת  רוצים, אבל אנשים באמת אהבו את זה ואמרו הוא היה ממש כיף. הקטע הוא, שאנחנו לא יכולים לשמור את המשימות, כי הן באותו והולכות כמו מסיבות.
ובאמת אנחנו רוצים שהרבה שחקנים ישחקו בהם.

יש לנו הרבה רעיונות מגניבים להמשך בEPF, אנחנו רק צריכים זמן כדי לעבוד! בגלל הקטע עם קארד ג'יטסו שלג, ועוד המון עיקובים, לא היה משהבו מעניין בחודשים האחרונים. אני מקווה שנוכל בקרוב לתת לEPF את הפוקוס המגיע לו.

מה שאני יכול להגיד לך הוא שהEPF יחזור השנה ובגדול עם משימה חדשה! במשימה נחשוב התעלומות הגדולות ביותר בקלאב פינגווין - משהו שהיה ממש מול העיניים שלנוכל הזמן, אבל זה מעולם לא ראינו אותו לפני כן. תאמין לי , זה הולך להיות גדול!


וכמו שהמנהל אמר בסוף בלאק אאוט: "הEPF חוזר"
- הסוכן ספייק הייק-


מבצע חדש!
יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מקווה שהוא יהיה כמו רוטב חריף....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!