יום שבת, 13 ביולי 2013

סוכן בפעולה- פרק 6!

שלום לכולם!!!
אחרי מתח ענקי, הגיע הזמן להמשיך את:
















בכדי להגיע להקדמה- לחצו כאן!
בכדי להגיע לפרק 1- לחצו כאן!
בכדי להגיע לפרק 2- לחצו כאן!
בכדי להגיע לפרק 3- לחצו כאן!
בכדי להגיע לפרק 4- לחצו כאן!

בכדי להגיע לפרק 5-  לחצו כאן!








פרק 6- פרק אחרון:
שלום לכם,
זוכרים אותי? זה אני טומי ברינגר.
אותו טומי ברינגר שנתקע כסוכן EPF  היה בקומה חצי שנה, ועכשיו כל הפינגווינים הקרובים אליו כלואים בתוך חדר עם שמירה של רובוטים. ורובוט מרושע עומד מול העיניים שלו. אז בואו נמשיך..
בשנייה שT3 ראה אותי הוא הפעיל את התותח שלו וירה עליי מכה אדירה, אני פשוט עפתי משם דרך החלון ונפלתי באמצע היער, התחלתי לרוץ בכל כוחותי, עד שבסוף התעלפתי.
... כשהתעוררתי, ראיתי שאני נמצא במקום מוזר, הייתי על מיטה בתוך בית עץ מוזר, מלא בפאפלים.
הסתובבתי קצת בבית, ואז ראיתי את PH  עולה לבית דרך הסולם, והבנתי שזה הבית שלה.
כשהיא הגיעה היא הושיבה אותי, והתחלנו לאכול קצת דגים.
בזמן הארוחה עשיתי איתה שיחה, והיא סיפרה לי שהיא מצאה אותי מעולף, והיא טיפלה בי, ואני כבר יום ישנתי, עד עכשיו.
קצת פחדתי לשאול אותה את זה, אבל בסוף אגרתי אומץ ושאלתי אותה איך לנצח את  T3.
PH  קצת חשבה ובסוף היא החליטה להגיד לי את זה יא אמרה לי שהדרך היחידה להשמיד את T3 היא תותח שמוטען על הכוח של הגבישים ממלחמת מארוול ה- 2.
נשארו רק 2 אשכולות של גבישים כאלו, במעבדה של גארי, ובתוך פרוטובוט.
כמובן שרציתי ללכת למעבדה של גארי, אבל יש שמירה כבדה, אז פשוט לא חשבתי לרגע, בשנייה שהיא סיימה לדבר יצאתי ופשוט רצתי לשם.
ראיתי את PH  מנסה להגיע אליי אבל כבר התרחקתי.
כהגעתי למעבדה של גארי, הבנת מה זאת אומרת שמירה כבדה,
יש שם אולי 200 רובוטים! ממש טירוף!
מה שהיה מאוד מוזר, שראיתי בשיחים מולי משהו שנראה כמו גארי, אבל כנראה דמיינתי, כי גארי כלוא.
הדבר הזה זרק פצצת עשן ונכנס לשם, אז גם אני נכנסתי, לא ראיתי כלום פשוט לקחתי את הגביש ואת התותח הרכבתי אותם, ורצתי לכיוון המפקדה.
כשהגעתי לשם T3 בכבודו ובעצמו עמד שם בדלת, אבל לא בגוף ממקודם הוא היה ענקי בגודל של הר הסקי!
כמובן שבשנייה שהוא ראה אותי הוא ניסה לתפוס אותי, אז התחלתי לרוץ שם ממקום למקום, אבל מלא רובוטים ירו עליי ובקושי הצלחתי להינצל, עד שבסוף הצלחתי לקחת את הרובה ויריתי לתוך הבטן של T3, הוא כל כך התעצבן שפתאום כל הרובוטים נמשכו אליו, והוא הפך לרובוט ענקי ומכוער, יריתי עליו עוד כמה פעמים אבל זה לא עזר הוא לא נכנע, הוא המשיך והמשיך לירות עליי ליזרים, עד שבסוף הוא לקח את כל הכוחות שלו וירה אלי את המכה הסופית שלו. שנייה לפני שהמכה נתקעה בי.
לוני קפץ וספג את כל המכה, לוני אוי לא!
רצתי אליו בלי לחשוב פעמיים ובדקתי לשלומו, הוא נפגע ממש קשה ואם לא ילך לטיפול רפואי עכשיו הוא ימות, אבל.. בום!! מכה של T3 פגעה לידי, לקחתי את לוני ורצתי ישר למפקדה, רצתי עד שהגעתי לחדר בו כולם כלואים, פתחתי את הדלת פיצצתי את השומרים, ונתתי את לוני למיקה. הדבר היחיד שאמרתי לה הוא שתשמור עליו.
ורצתי משם. הלכתי אל הרובוט והחלטתי לנקום את נקמת לוני!
לקחתי את האקדח, קפצתי ועליתי על הרובוט המפלצתי נכנסתי לתוך הרובוט ופוצצתי לו את הליבה.
ואז היה הפיצוץ, כולו התפוצץ והכל שם נהרס ואני בתוכו.

שלום לכולם, כאן מיקה!
בגלל הקטע העליליתי בסיפור, אני אחליף את טומי כרגע.
לאחר ששמעתי את הפיצוץ, כולנו רצנו שם, וחיפשנו את טומי ובכינו, בגללו ובגלל לוני, שעכשיו בטיפולים מסורים.
חיפשנו שעות על גבי שעות, עד שלבסוף מצאתי אותו שוכב ליד העצים, אבל הוא לא נשם.
אני נשענתי עליו ופשוט בכיתי, בכיתי ובכיתי עד שכולם כל הפינגווינים באו וגם הם בכו איתי.
נישקתי את טומי, ונפרדתי ממנו לשלום.  חשבתי שהכל אבוד.
ואז המציל הגיע! גארי גאון הגאדג'טים! הוא לקח מכשיר שם אותו על טומי והחזיר אותו לחיים!
פשוט חיבקתי אותו והודתי לו על הכל, וכשטומי התעורר אנחנו חיבקנו אחד את השני בערך שעה והתנשקנו מיליון פעמים.


-כעבור שבוע-
וואו, כבר עבר שבוע מאז, מהיום שהכל קרה, אני ולוני כבר בסדר, והבניות מחדש של ההריסות החלו, מייקל והאחות שריפאה את לוני הם זוג, וכמובן אני ומיקה.
עוד שנייה זה מתחיל, טקס חלוקת הפרסים הגדול.

ואז היא קראה לי ועליתי לבמה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!