יום שישי, 19 ביולי 2013

יומנו של גיבור-7-מוצאים את אבא חלק ב'!

פרק 7:
מוצאים את אבא ב':
מספר: 0036 תאריך: 25.6.2030 מקום: מערה שם: גל

טוב אז איפה היינו?
האא כן.
אז שלפתי את הטלפון והוא הפך לחרב אור מגניבה רצח!
אז כמובן שאני לא יפגע ביטי נדיר.
הרחקתי אותו עם החרב.
איזה מגניב זה היה!
אתם פעם החזקתם אור ביד שלכם?
אתם לא מאמינים!
טוב אז כדי לא לבזבז אנרגיה החזרתי את החרב למצב טלפון.
אחרי שאני יחזור הביתה תזכירו לי לבדוק את הטלפון יותר טוב.
אבל אני יכול לאומר לכם שזה לא כל מה שהוא עושה.
אז המשכתי ללכת ומה ראיתי?
דוב.
כן, זה מוזר כאילו מישהו רוצה להכשיל אותי ושאני יבזבז את כל האנרגיה של הטלפון.
אז לא יכולתי להפעיל את החרב.
כנראה לחצתי על איזה כפתור אז.
ברגע האחרון עוד שניה הוא פגע בי.
בשניה האחרונה אני זזתי במהירות האור!
לא זה לא להשתגר.
אני יכולתי לשלוט בעצמי ויכולתי לזוז מהר.
עד כדי כך שאני לא ראיתי את עצמי.
אז ניצלתי את זה ורצתי להר.
אבל לטלפון נגמרה הסוללה.
אז נכנסתי למערה שאני בא עכשיו ונחתי.
נשאר לי עוד קצת לחכות כדי שהטלפון יוכל לגרום לי להשתגר.
אז עוד פעם היגענו לזמן הזה.
איזה מבאס.
טוב אני הולך קצת לישון.
זהו אני סוגר את היו......
זה כזה ברור נכון?
כן, שמעתי קולות מתוך המערה.
-------------------------------------------------------------------------------

בשל ששבוע קודם לא פירסמתי את הפרק מחר אני מפרסם את פרק 8!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!