יום שבת, 5 באוקטובר 2013

ספיישל פיראטים- שלב ראשון הרפתקנות: הכרות עם כפיר החוקר!

שלום לכם,
אני הוא כפיר החוקר.
בספיישל פיראטים שהחל, אתם תעברו מסע בוא תהפכו לפיראטים אמיתיים!
קודם כל עליכם להיות הרפקתאנים, כמוני! לכן אני אלמד אתכם.
אני עברתי המון מסעות באי ואני אספר לכם קצת עליהם...
באחד ממסעותיי, כשהסתובבתי במכרה, שמעתי קול מוזר.
נכנסתי אל בטן המערה וראיתי דרקון! הוא קפץ עליי ופתאום עברתי למקום אחר.
גיליתי שאני בתוך הר הסקי, לא מעליו ולא לידו, ממש בתוכו.
לידי מצאתי את קיידיס שאמרה לי ששם זה המסתור הכי טוב ממכונת הדרקון.
התברר שהדרקון הזה הוא רובוט להצגה בכלל, אבל הוא קיבל חיים משלו והוא מתחיל להשתולל.
החלטתי לשים לזה סוף ויצאתי למלחמה נגד הדרקון....
לאחר שבועיים של מלחמה ארוכה, בלי אוכל ובלי שינה, ניצחתי את הדרקון!
עוד הרפתקה הייתה כאשר גיליתי את תיבת האוצר המסתורית שנמצאת מול המגדלור.
כששיחקתי באי ועפתי מעל כל המקומות, פתאום הבחנתי בדבר נוצץ שעל האדמה.
מיד הגעתי אליו, חפרתי וחפרתי וראיתי מפה.
רצתי אל חזרה אל המגדלור וראיתי שרוקהופר הגיע לאי, הבאתי לו את המפה ויחד מצאנו את האוצר.
אלו חלק מההרפתקאות שאני עברתי...
מהי ההרפתקאה הכי גדולה שאתם עברתם?
ספרו לי בתגובות, ואולי תזכו בפרס!

נתראה בקרוב,
כפיר החוקר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!