יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

בית ספר למרגלים - פרק 2: סמויים



פרק 2: סמויים

החל יום הלימודים השלישי, דוט התרגשה, היא רצתה מאד להתחיל ללמוד במגמה שלה. בהגיעה לבית הספר היא ניגשה י
שירות אל חדר המורים, שם היא רצתה להציץ ולהביט בשולחן מורי מגמת הסוואה בתקווה לגלות את מורה למגמה. לאחר מכן, היא הגיעה לכיתתה וגילתה שאיחרה. "גברתי הצעירה, מדוע איחרת?" שאלה אותה מורתה, "באמת שזה היה בטעות..." ניסתה להגיד דוט, "אני מקווה שזה היה רק חד פעמי... שבי במקומך!" פקדה מורתה. המורה הציגה לתלמידים את המגמות, ונתנה להם 'הזדמנות אחרונה' להתחרט. לבסוף, הציג כל תלמיד את המגמה שאותה הוא בוחר. "ג'ט, במה בחרת?" שאלה המורה, "אני בחרתי בשטח ויחסי ציבור המורה." ענה ג'ט, "רוקי, במה בחרת?" שאלה המורה, "במה אני צריך לבחור?" שאל רוקי, "במגמה!" אמרה המורה, "מאגמה יש בהרי געש המורה..." ענה רוקי, "מגמת לימודים!" התעצבנה המורה, "אה...בחרתי בשטח ויחסי ציבור..." ענה רוקי, "גארי, במה בחרת?" שאלה המורה, "אני בחרתי בחקר, מדע, יחסי ציבור ושטח..." ענה גארי, "זה הרבה!אתה בטוח שתעמוד בלחץ של כולם?" שאלה המורה, "כן, אני בטוח..." ענה גארי, "אוקיי..דוט, במה בחרת?" שאלה המורה, "בחרתי בהסוואה." ענתה דוט, "טוב." אמרה המורה שסיימה לרשום את המגמות. לאחר שסיימה לרשום, פתחה המורה את הדלת ונכנסו שלושה מורים מורים לכיתה. "הכירו..." אמרה המורה, "זהו סאנס המורה ליחסי ציבור ושטח" אמרה המורה, "שלום!" חייך סאנס, "זהו עומר המורה להסוואה..." אמרה המורה, "שלום לכם!" קרץ עומר, "ואחרון חביב הוא אילן המורה למגמות מדעים וחקר..." אמרה המורה, "אכן." אמר אילן. "את הלימודים במגמות תבצעו במהלך כל ימות השבוע מלבד יום שישי, שבו תלמדו איתי. מחר יהיה יום חמישי ורק מחר תתחילו את לימודי המגמות." סיכמה המורה, "היום, לצערי, כמו כל ימות השבוע עד היום, יש רק שיעור אחד. אז להתראות!" אמרה המורה.
לאחר סיום השיעור החלו המורים לפטפט, לעומת אילן שאמר שיש לו סידורים, אך למעשה הלך לפגוש אדם(או יותר נכון דב קוטב). "יש שם כאלו שכשירים לצבאנו?" שאל הרברט, "יש להם טיפש מסיח דעת, יש להם גאון, יש להם יפה מסיחת דעת ויש להם לוחם מצויים עם משקפיים שחורות..." אמר אילן, "אתה יודע מה אתה צריך לעשות, כן?" שאל הרברט, "ודאי, אני אלמד אותם ואעביר להם תוך כדי מסרים סמויים על מנת שיהיו עבדיי...עבדיך!" ענה אילן, "מצוין, מעתה קוראים לי 'בולמוס', שוחח איתי רק בפלאפון. נתראה בעוד כחצי שנה לחצי סיכום..." אמר הרברט וחתם את השיחה. מה שהם לא ידעו, זה שאת כל השיחה ציטט סאנס שחשד מעט בהליכתו הפתאומית של אילן, הוא שמר לעצמו את הכל - הוא החליט לפעול לבד ולגלות על הכל ולא לפרוץ את זה סתם. 
ג'ט, נשאר וכתב דבר מה על לימודי המגמות ביומן השיעורים שלו, ותוך כדי שם לב שהמורה שלו הלכה לשירותים ולא חזרה, הוא היה חייב לבדוק את זה. וכמו שניחשתם - דוט בעקבותיו. הם גילו כי לא רק אילן מסתיר משהוא - המורה היא למעשה רובוט(יותר נכון היא פרוטבוט) שרוצה להשתלט על האי ודרך כך נעזר בתלמידי הכיתה. "אני לא מאמין..." אמר לעצמו ג'ט, "גם אני לא..." אמרה דוט, "דוט?מה את עושה כאן?" שאל המום ג'ט, "אופסי..." היא אמרה, "אנחנו לא מספרים לאף אחד, נחקור את זה עד שיהיו לנו הוכחות!" פקד עליה ג'ט, "טוב אל תצעק..." אמרה דוט.
ומסתבר - המורה היא רובוט רשע, המורה למגמת מדעים וחקר הוא עוזר של דב קוטב רשע, דוט המאוהבת מתייאשת ורוקי לא מבדיל בין מאגמה למגמה.
העניינים רק מסתבכים, האם למישהו יש עוד סוד?האם הסודות יתפרצו?האם דוט תגלה את אהבתה המוקדמת מידי?האם תכניות הרשעים יצלחו?


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
שימו לב! הפרק השלישי יהיה סיכום ביניים של עד עכשיו ולא סיפור, תאלצו להמתין עד ל-29 לחודש על מנת לקרוא את ההמשך....מתח!

2 תגובות:

  1. אהבתי את שני החלקים. תמשיכווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!