יום שני, 14 באפריל 2014

"ידיעות קלאב פינגווין"- גיליון 442!

שלום לכולם!
הנה התרגום לעיתון החדש:










מבזק:


-האם האיגלו שלך מושלם בשביל חיות מחמד?
אם לא, בדוק את קטלוג האיגלואים החדש!-















כתבה ראשית:

המיגרטור הגיעה!
הקפטן הביא פאפלים חדשים!


פורסם ע"י PH- יום טוב לכולם! האורחים הפרוותיים מהספינה של רוקהופר, מגיעים אלינו! אני לא יכולה  לחכות לספר לכם על האורחים הפרוותיים האלו!






























המשך:


רוקהופר היה בלב הים והאספקה שלו התחילה לאזול. פאפלים אכלו לו כמעט הכל!
הוא גילה את הפאפל חתול כתום והפאפל כלב כחול!
או שהם גילו אותו? ואז הוא הפליג אל האי הכי מהר שיכל!
הוא רצה לתת להם בית טוב! ולהשיג עוד גבינה מסריחה...
הם נראים ממש מאושרים, יש להם הרבה אנרגיה, ואז חשבתי.. עם ל האנרגיה הזו, בואו נלמד אותם טריקים חדשים!

התכוננו למסיבת הפאפלים האדירה ב-17 לאפריל!










כתבה משנית:

פארק הפאפלים יפתח ב-17 לאפריל!

אתם תאהבו לראות אותם משחקים!

פורסם ע"י אנט ארקטיק-  ברכות קוראים! אני בר לא יכולה לחכות לפארק הפאפלים שפתח בקרוב! הפארק יהיה פתוח לכולם, יהיו הרבה תחנות טיפול, לכן אם הפאפל רעב אחרי ששיחק בבוץ,אתה יכול לשטוף אותו ולהאיל אותו שם! זה גם מקום מצוין להתאמן על פעלולים!







אירועים עתידיים:


17 לאפריל- מסיבת הפאפלים!
בואו לחגוג ביחד עם הפאפלים!


8 למאי- קטלוג בגדים חדש!
האופנה החדשנית ביותר בסביבה!




הודעה חשובה:
ב17 לאפריל פארק הפאפלים נפתח!

הסמל העדכני זמין עד ה- 16 לאפריל!
הסמל הבא זמין בין התאריכים ה- 17 עד ה- 30 לאפריל!




















מאיפה הגיעו אליך הפאפל חתול כתום ופאפל כלב כחול?
Annie Mal






אני אהיה כנה איתך- אין לי מושג מאיכן הם הגיעו! 
הייתי באי אחד, וחפשתי אוצר אבוד, היו שם המון פריטים של פאפלים, אבל לא היה שם שום פאפל!
כנראה אז הם עלו לי על הספינה...
עכשיו זה הזמן שלהם סוף סוף למצוא בית חם ואוהב!
דרך אגב, הם ממש אוהבים שייט, ואני אשמח לקחת אותם שוב להפלגה!
-רוקהופר-



































































קומיקס:
























סודות מסווגים:















טיפ אופנה!

רוצים לדעת איך להתחיל טרנד אופנה?
לבשו את מה שמרגיש לכם נכון, ומה  שהכי טוב בשבילכם, והכל יסתדר!
- קיידנס אאוט-

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!