יום שני, 21 באפריל 2014

"ידיעות קלאב פינגווין" גליון 443!

שלום לכולם!
הנה התרגום לעיתון החדש:










מבזק:


- PH תסתובב במסיבת הפאפלים, כדי לעזור לכם ללמוד את הטריקים החדשים לפאפלים!-















כתבה ראשית:

טריקים לפאפלים!
נראה שפיט  לא ניתן לאילוף!


פורסם ע"י PH- ברוכים הבאים למסיבת הפאפלים! ישנם 2 פאפלים חדשים- כלב כחול וחתול כתום, פארק פאפלים וטריקים לפאפלים! השתלטות הפאפלים!






























המשך:


האם יש לך פאפל שאוהב טיולים? אם לא, אמץ את הפאפל כלב הכחול, לא תוכל לעמוד בקצב שלו. תנסה לעשות איתם טריקים, זה אדיר!
בוא לחנות הפאפלים, ואני אעזור לך לקבל את חברך החדש!
הטריקים, עוזרים לפאפלים, לעשות ספורט, וכך להישאר בריאים, ברגע שהם שולטים בזה, אתם יכולים לקיים תחרויות בין הפאפלים!
ולהנות איתם פשוט במסיבה...
התכוננו לחגיגת הפאפלים האדירה ב-24 לאפריל!










כתבה משנית:

רוקהופר חזר לים!

הוא מקווה שיחזור עם אוצר הפעם!

פורסם ע"י רוקהופר-  תודה לכולם על העזרה עם הפאפלים האלו! המיגרטור שלמה ומלאה באספקה שוב,  והכל בסדר.
אני ויארר עכשיו ממשיכים להפליג, ללא בעיות. 
תודה רבה על העזרה לפייג' הלוא היא מאמנת הפאפלים!
היא פשוט  הקסימה את הפאפלים האלו, וגרמה להם להגיע לחנות הפאפלים. אני לא יודע איך היא עושה את זה אבל היא אדירה!
אני הולך למצוא עכשיו את הא בו מצאתי אותם ולקרוא לו "האי של פייג'"!
אז אני  מתחיל! יארר ארר ארר!







אירועים עתידיים:


עכשיו- פארק הפאפלים!
הפתיחה הגדולה!


8 למאי- קטלוג בגדים חדש!
האופנה העתידנית ביותר בסביבה!

8 למאי- התאטרון!
החייזרים מכוכב Y מגיעים!



הודעה חשובה:
אירוע מיוחד- שבוע הכובעים המצחיקים!

הסמל העדכני זמין עד ה- 30 לאפריל!
הסמל הבא זמין בין התאריכים ה1 עד ה14 למאי!




















1) האם הפאפלים חתולים כתומים והפאפלים כלבים כחולים מאולפים?
Kit Tens





בהחלט! הם מאושרים לחיות באיגלואים! למעשה,  אני חושבת שהם התגנבו על הספינה של רוקהופר כדי למצוא חברים חדשים. שמעתי מפאפל אדום מסוים שהם כל הדרך ממש התרגשו מהשייט לאי! בדיוק כמו הפאפלים הדינוזאורים, הם מסתדרים מצוין באי (רוב הזמן), יש להם הרבה אנרגיה וסקרנות.
ובכדי לשמור אותם בריאים  ומאושרים, הם זקוקים לפעילות כמו הליכה והטריקים!
-PH-







































































עולם חדש לגמרי בשבילך, ובשביל הפאפל שלך!

2) איך אני אגרום לפאפל שלי לעשות טריקים?
Lyon Tamar






שלום לך! זה הכל עניין של למידה כדי לתקשר עם הפאפל שלך, אתה חייב לוודא שאתה בהרמוניה איתם, אני נותנת הדרכות בחנות הפאפלים, אם אתה צריך. אתה תצא מומחה בטריקים! ברגע שהפאפל יקלוט את זה, אתם תעשו את זה בצורה הטובה ביותר! טריק החפירה מאוד מעייף, לכן הפאפלים צריכים לקחת הפסקות מפעם לפעם. מקווה שכיף לך במסיבה,
-PH-





























































סודות מסווגים:















פאפל חוקר בכדור!

אם אתה מחפש טיפים שיעזרו לך במשחק הנה הם-


  • לחצו על המקשים ימין ושמאל כדי לזוז לאט.
  • השתמשו בשרטוטים שמוצגים.
  • פריטי נוף יוכלו לעזור לך לפעמים.
  • אל תדאג עם הפאפל נופל, הוא בטוח לגמרי בכדור.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!