יום שלישי, 5 במרץ 2013

עדכונים #1

שלום לכם,sani77 כאן!

מחר תהיה הפגישה הראשונה שלי,אני בטוח שזה עומד להיות מיוחד..בנוסף אני רוצה להגיד שלא יצא לי לעדכן שלא לצורך חשוב בקרוב,לכן אני מודיע מראש..בנוסף,שלחתם כבר שאלות לדף החדש שלנו?אם לא,זה הזמן!
בנוסף,סוף סוף התפרסם המראה החדש של PH(יכול להיות שראיתם אותו כבר בלוגו של הבלוג),הנה המראה החדש של PH:
Sprite 41 0
היא השתנתה מהמראה הקודם שלה,יש לה מכנס וחולצה חדשים.הנה המראה הישן שלה:

הרבה השתנה...מה אתם אומרים על זה?



בנוסף,השנה מסיבת "השתלטות גיבורי העל של מארוול" עומדת לחזור,מאמינים?אם לא,יש פה תמונות מספייק הייק ופולו פלייד שמאשרות על כך שתתקיים המסיבה:



 בקרוב זה הולך לקרות,מחכים?מעניין אם במסיבה פרובורט יחזור ויבנה שוב את המשמיד-בוט,יהיה מגניב?אני חושב שכן.


אז אלו כל העדכונים לעת הזו,ממש בקרוב אני בטוח שיהיו עוד..מה שכן הצצות למסיבת הפאפלים לא יהיו בקרוב כי המסיבה תחל בעוד זמן רב..



עד הפעם הבאה,sani77!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!