יום חמישי, 14 במרץ 2013

בניית מלון הפאפלים התקדמה, ופאפלי הקשת באו לאי!

היי לכולם!


פאפל הקשת המסתורי!
היום סתם טיילתי עם Red הפאפל האדום שלי באי, החלטנו לעשות טיול קצר ובסופו להגיע לרציף ולעשות שם פיקניק, התחלנו ללכת ועשינו עצירה קטנה ביער.













נחנו קצת בעצירה, ופתאום מתוך העננים ירדה אלינו קשת!
מהקשת ירד לא אחר מאשר- פאפל הקשת!
הפאפל ירד למטה ריח- רח קצת באזור עשה פרצוף מצחיק, וחזר בחזרה לשמיים.
אני וRed ממש התרגשנו, לראות לראשונה פאפל קשת!




















ממש התרגשתי והיית חייב לנסות למצוא אותו שוב!
אז רציתי ללכת להר הסקי כדי לבדוק איכן הענן שלו נמצא.
אני וRed עשינו הקפה גדולה מאוד של כל האי, ובסוף הגענו לכפר הסקי.



כשהגענו לכפר הסקי עמדתי לעלות להר ואז, הקשת של פאפל הקשת שוב ירדה והוא ירד ממנה שנית!
סוף סוף מצאתי אותו שוב!
רק חבל שהוא ירד רק לכמה שניות....





אחרי זה אני שמתי לב שאנחנו קרובים לרציף, והגיע הזמן לפיקניק.
אז הלכנו לרציף.














התיישבנו על השולחן והתחלנו בפיקניק.


















אחרי סיום הפיקניק הלכתי לשתות ואז...
פתאום Rainbow (ככה אני קורא לפאפל הקשת הזה) הגיע!














ממש התרגשתי לראות אותו שוב, אבל שמתי לב שכשהוא על בקשת שהפנים שלו היו מופנות לכיוון חנות הפאפלים, אז החלטתי ללכת לשם.





הלכתי, הלכתי והלכתי עד שבסוף הגעתי לפלאזה.






כשהגעתי מאוד הופתעתי לראות, שמלון הפאפלים כבר כמעט גמור,
ממש התרשמתי מהעבודה של הבנאים.
ואז שמתי לב שלמעלה אני רואה 2 עובדים שנראים כמו... פאפלים!
אבל לא הייתי בטוח, אם אלו.. פאפלי קשת?!
הייתי חייב לבדוק את זה!






























הלכתי לרורי הבנאי, וביקשתי ממנו תמונות של כל הבנאים שבונים את המלון,
רורי בדק בדברים שלו, וכשהוא מצא את התמונות הוא נתן לי אותם והלך משם.

קובץ:. רורי png







רורי נתן לי את התמונות ופתאום ראיתי, תמונה של 2 פאפלי קשת אחד עם פתיש והשני עם גלגל צבע!
אני ידעתי שהם פאפלי קשת!









מיד חזרתי לפלאזה וכשראיתי את פאפלי הקשת נופפתי להם לשלום.
ואחד מהם קרץ לי.

File:Rainbowp4.png





וכשהוא קרץ הוא עשה לי מין תנועה כזאת שאמרה, תכנס לחנות הפאפלים.
החלטתי להיכנס לשם וראיתי משהו ממש מרגש!
בחנות הפאפלים נערכות בניות, למעלית חדשה שתוביל למלון הפאפלים!
זאת אחד הפעמים הראשונה שכל כך הרבה מקומות בק"פ משופצים (ביתן הטלפון היום יומי, מקום סודי ביותר, הפלאזה וחנות הפאפלים).




























אחרי זה ראיתי שRed נהיה עייף, אז החלטתי שזה הזמן לחזור הביתה.
חלומות מתוקים Red!, לילה טוב לכולם!












הסוף!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!