יום שני, 25 במרץ 2013

החיפוש אחר הפאפלים-פרק ראשון:פאפל חדש


פרק ראשון: פאפל חדש



זאת הייתה שעת צהריים,sani77 ישב באיגלו שלו וצפה בטלוויזיה. "וכעת,אנחנו עוברים אל PH מאמנת הפאפלים עם ידיעה חשובה," אמר הקריין,"אכן," ענתה PH,"מה גילית?" שאל הקריין,"גיליתי זן חדש של פאפלים,פאפל חדש," אמרה PH ולאחר מכן הקריין השתתק,"מה צבעו?" שאל הקריין מופתע,"צבעו צבעי הקשת," ענתה PH,"מה התכונה המיוחדת שלו?" שאל הקריין,"הוא מלכותי,הפאפלי קשת הם פאפלים מלכותיים" ענתה PH,"ואיפה הם נמצאים?" שאל בסקרנות הקריין,"הם נמצאים בעננים,הם מתקרבים לאי שלנו ובקרוב הענן שלהם יהיה מעלינו," ענתה PH,"איך נגיע אליהם אם הם בעננים?" שאל הקריין ממש מסוקרן,"אני עובדת על משהוא,אבל זה סודי,אני לא רוצה הפרעות,אספר בהמשך..." אמרה PH בסקרנות ואז הראיון תם. sani77 הביט מופתע במסך הטלוויזיה הגדול שהיה מולו. לפתע sani77 קם ממקומו,הוא התקדם לכיוון הטלסקופ שבאיגלו שלו,הוא הביט לשמיים וראה עננים עם קשת קטנה שהצליח להבחין בה. הוא מיד יצא מהאיגלו שלו לכיוון חנות הפאפלים,באמצע הדרך ללא ששם לב הוא נתקל ב-PH. "מדוע אתה ממהר?" שאלה PH,"אני ממהר אלייך!" אמר sani77 ואז היא הסמיקה,"סוף כל סוף! גם אני..." ניסתה להגיד ואז נקטעה "יש לי מידע על פאפלי הקשת","אה,לזה התכוונת?בסדר..." ענתה PH,"יש לי רעיון,את תהי אחראית על הדברים הסודיים ואני על המחקר של פאפלי הקשת" אמר sani77,"בסדר,הייתה לך המורה הכי טובה,תזכור את זה" קרצה PH ולאחר מכן sani77 רץ לחוף. כשהגיע תפס את מקומו של כיסא המציל והביט במשקפת,הוא הצליח להבחין בענן פאפלים,לפחות חצי ממנו. פתאום קשת ירדה מהשמיים והרימה אותו למעלה. הוא הסתכל לצדדים,ולמראו היו שם המוני פאפלי קשת,זה היה יער על ענן,יער פאפלי הקשת. sani77 התיישב והוציא את המצלמה שלו,ואז פאפל קשת אחד קפץ והפיל את מצלמתו של sani77 מהענן,sani77 התקדם וראה שהמצלמה שלו נפלה לתוך הנהר של יערות השממה. הוא התיישב וליטף פאפל,לפתע פתאום נשמע קול שמדבר אתו. "מי זה?" שאל sani77,"אני,אתה מלטף אותי" אמר פאפל הקשת שהיה מי שדיבר אתו,"מה?" שאל sani77 בהפתעה ואז הפאפל קפץ מידו והפאפלים דחפו אותו לקשת שנפלה אל תוך נהר יערות השממה. הוא נפל מהענן,הקשת התקפלה למעלה כך שלא הייתה לו דרך עצירה,sani77 היה מופתע שזאת התנהגותם של הפאפלים החדשים,הוא הביט למעלה וראה שצבע הפאפל שדחף אותו משתנה מצבעי הקשת לצבע שחור ומרושע שמסתכל עליו במבט של "אני יחסל אותך". sani77 פתאום הרגיש שהוא קרוב לקרקע,ואז הוא נפל לתוך הנהר ונבלע בו. תמנון גדול יצא ועטף את פניו עם זרועותיו בחוזקה,התמנון ניסה להדוף אותו לתוך המים,ואז הופיע הפאפל השחור מחייך,הזרועות שאבו את sani77 לתוך מערה עם אויר. "איפה אני?" שאל sani77,"במערת האבדון" ענה התמנון,"למה אני פה בכלל?" שאל sani77,"אל תדאג,גם הבן דוד שלך פה," אמר התמנון,"איזה בן דוד?" שאל sani77,"בן דודך Cohoma,שחכת שהוא קיים?"  שאל התמנון,"כן..אבל אני עכשיו נזכר" אמר sani77,"אל תדאג," אמר התמנון ואז זרק קרש עץ על כל אחד מהם. לפתע שניהם התעוררו באילו-וילה מפואר. "איפה אני?" שאל sani77.




המשך יבוא...

תגובה 1:

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!