יום ראשון, 30 ביוני 2013

מה שלא ידענו על רוקהופר| פרק 1

הגיע הזמן לפרק אחד!
למי שפספס...
הקדמה

ועכשיו הפרק הראשון!

"כולם להתכונן!" צעק במאי התכנית חדשות האי.
אנט ארקטיק רצה לשולחן שלה וכתבה לעצמה רשימה:
"לא לשכוח!
1. לפרסם את המכתב ששלחו לי.
2. ג'יימס החזאי חולה, להעביר את השידור לג'ון.
3. לא להראות את הרשימה בזמן השידור."

הצלם סימן עם ידו שהשידור החל.
ארקטיק התחילה:
"שלום לכם חברים, יש לנו הרבה שינויים היום אז בואו נתחיל!
אתמול, הגיע אלי מכתב מרגש וכואב מפינגווין אנונימי באי.
אני אקריא לכם אותו:
"שלום ארקטיק,
אני פינגווין שגר באי ולא אחשוף את זהותי עקב אישיותי.לאחרונה התחילו עליי כנראה חרם עולמי.אף אחד באי לא מדבר איתי.גם לא רוקהופר, רוקי,  גארי וכל המפורסמים.מה אני יכול לעשות?"
כבר עניתי לו אבל אני אומרת,
לא משנה מי אתה, אתה חזק ואתה יכול להתגבר!.
אני אדבר עם גארי וכולם, וכך נעודד להפסיק.
לגבי רוקהופר, הבמאי ביקש ממני לא לדבר עליו בגלל דברים חשובים ונוראיים.

לאחר סיום השידור, רוקהופר הלך לקרחון הגדול באי.
הוא ידע שאף אחד לא יגיע לשם, במיוחד 4 דקות אחרי סיום השידור שכולם רואים.
הוא נשכב לישון כי לא רצה להיות בספינתו כשהוא רואה בחלון שמתייחסים אליו כרשע ומוזר.
בבוקר, הוא לא היה בקרחון, הוא בכלל לא היה באי!
רוקהופר ראה שהוא בתוך סיר ענק!
"אההההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!" צעקה מחרישת אוזניים נשמעה...


זהו סוף הפרק, חכו לפרק 2!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!