יום שבת, 15 ביוני 2013

יומנו של גיבור-3- התחלת המסע חלק ב'!

פרק 3:
מספר: אני עדיין לא מבין מה זה... תאריך:22.6.2030 מקום: הבית שם: גל

טוב אז ממשיכים!
אחרי שהוא דיבר אני נכנסתי לבית הסוכנות וראיתי מלא סוכנים ומלא חדרים!
איזה יפה!
טוב אז באו אלי מלא סוכנים ואמרו לי כל הכבוד!
הם הביאו לי מזוודה מוזרה עם הרבה קודים ואמרו לי לשים את זה בבית ולחזור ולא לנסות לפתוח אותה..
אוף איזה מבאס!
טוב אז הלכתי הביתה שמתי את המזוודה וחזרתי.
 ואז מי שקיבל אותי לסוכנות (הוא אמר לי לקרוא לו סוכן 0002.... או פרד) בא אלי ואמר לי שהוא יעזור לי להתחיל את המסע להפוך לסוכן אמיתי!
אז כמובן ששאלתי אותו ישר איך מתחילים והוא אמר לי שקודם כל צריך להפוך לנינג'ה כדי שאני יוכל להגן על עצמי!
אמרתי לו שאני רק חגורה צהובה אז הוא אמר שזאת התחלה טובה!
אז השתגרנו דרך הטלפון החשאי שקיבלתי, והיגענו לדוג'ו.
דבר ראשון ראיתי פינגווין עם חגורה חומה אז באתי אליו והזמנתי אותו לקרב.
וניצחתי אותו!
עליתי לכתומה!
ניסיתי לנצח את הסנסאי ולא הצלחתי אז ניסיתי שוב ועוד פעם לא הצלחתי אבל עליתי בחגורה!
עליתי לירוקה!
ואז אני לא זוכר בדיוק מה קרה אבל בסוף היגעתי לחומה ופרד (הסוכן) אמר לי לשחק נגדו כדי שהוא ירא אם אני מוכן להיות נינג'ה אמיתית ולהילחם בסנסאי!
אז שיחקתי נגדו וניצחתי!
בגלל שניצחתי אותו הפכתי לחגורה שחורה!
אבל בטעות פגעתי בו כשהשתמשתי בקלף המיוחד....
אז רפואת הפינגווינים לקחה אותו והם אמרו לי שכל עוד אני חם אני ישחק נגד סנסאי והם יטפלו בו בנתים.
היסכמתי ושיחקתי נגד הסנסאי.
כמובן שניצחתי!
איזה כיף זה היה!
להתקבל לסוכנות ולהפוך לנינג'ה!
ואז מרוב התרגשות שכחתי את פרד....
רצתי הכי מהר שיכולתי אליו וראיתי שהוא נרדם.
ראיתי גם שהאוזנייה שלו מצלצלת.
לקחתי אותה ושמתי אותה אלי ואתם לא מאמינים מה שמעתי!
שמעתי את המנהל החדש!
וזה מה שהוא שאל:
האם מבצע חיסול הילד הושלם?
טוב אז פחדתי רצח ואז הטלפון הרגיל שלי צילצל וזאת הייתה אמא שלי והיא אמרה לי שאני צריך לחזור הביתה אז רצתי הביתה והלכתי לישון ולכתוב את היומן.

מספר: התשובה ברורה... תאריך:23.6.2030 מקום: הבית שם: גל

היום, עדיין בהלם מאתמול, התעוררתי ורצתי ומרוב מהירות היומן נרטב מתה הלימון שלי!
טוב אז הגענו בעצם לזמן הזה, שבו אני אומר לכם שאני לא יכתוב יותר ביומן כי בכל זאת הוא נרטב...
אבל רגע!
הדפים חזרו לעצמם!
הם נראים כאילו לא קרה כלום!
ומה זה?
יש כאן דפים שאני לא כתבתי!
וכתוב כאן באחד מהדפים:
אני מקווה שאני אצליח להעביר את היומן אליו ואם אתה קורא את זה אז שתדע:
אני אבא שלך!



מי שמנחש מה יש במזוודה יקבל את הפרק הרביעי לפני כולם!
בהצלחה!

תגובה 1:

  1. נראה לי שיש במזוודה פצצה, וסוכני ה-EPF ידעו על זה.

    השבמחק

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!