יום שישי, 7 ביוני 2013

יומנו של גיבור-2-התחלת המסע חלק א'!

הסיפור מסופר עכשיו על ידי גל (של הסיפור)!

פרק 2:
מספר: אני לא בטוח מה זה... תאריך: 22.6.2030 מקום: הבית שם: גל

טוב אז קוראים לי גל, ואני.... מה אפשר לומר?
אני גדלתי עם אמא שלי אני אוהב לצאת החוצה ולטייל בחוץ.
אני כל הזמן מנסה להתקבל לסוכנות אבל לא מצליח ואני חגורה צהובה בדוג'ו.
אז אחרי שסיפרתי קצת על עצמי אני רוצה לספר לכם על היום הזה: היום ששינה הכל!
היום לפני שהלכתי לבית ספר קיבלתי את היומן הזה.
אמא שלי הביאה לי אותו ואמרה לי שהיומן הזה מסתיר סודות רבים וכמובן ששאלתי אותה מה יש שם אבל היא אמרה לי שאני צריך לגלות לבד...
אוף איזה מבאס!
טוב אז ממשיכים:
ירדתי לשלוחן האוכל שתיתי את תה הלימון שאני שותה כל יום והלכתי לבית ספר.
בבית ספר חיפשתי כמו מטורף ביומן הזה את סודותיו אבל לא מצאתי כלום!
אחרי הבית ספר הלכתי הביתה שמתי את היומן בצד ויצאתי לטייל.
בדרך ראיתי את בניין הסוכנות וניסיתי להתקבל.
והאימון התחיל! (בגלל שהסיפור הוא בעתיד האימון שונה!)
בהתחלה הלייזרים הגיעו מסביבי והצלחתי להתחמק.
אחר כך טיפסתי מהר בקיר הטיפוס שיורד ממנו לבה!
נשאר רק עוד דבר אחד שאני תמיד מתקשה בו: לירות באקדח הלייזר על אחד מהמטרות.
כיונתי וראיתי שנשאר לי רק שניה אחת לירות ויריתי.
אתם לא תאמינו מה קרה!
אני, גל, החלש שבקושי מצליח להחזיק את האקדח, פגעתי!!!!
סוף סוף!
אתם לא מאמינים כמה פעמים ניסיתי!
אתם לא יודעים כמה התרגשתי!
אחרי ההתלהבות הגדולה בא אלי אחד הסוכנים המובחרים ואיחל לי בהצלחה בסוכנות!
אבל לא הבנתי משהו אחד:
הוא הסתכל אלי במבט מוזר ומלמל לעצמו.
אני חושב שהוא אמר:
בן הסוכן החזק ביותר התקבל....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!