יום שישי, 8 במרץ 2013

הפוסט ה-100!!!!

שלום לכם,צוות הבלוג פה!

זהו הפוסט ה-100.אנחנו פה כבר 100 פוסטים ונשארים,והכל בזכותכם! הפוסט הזה הוא אחד החשובים...יש הרבה דברים שייכתבו כאן..אבל קודם כל הכנתי דבר מיוחד:

100 פוסטים של עזרה
100 פוסטים של נתינה
100 פוסטים של כיף
100 פוסטים של חברות
100 פוסטים של קלאב פינגווין
100 פוסטים של חברת וולט דיסני
100 פוסטים של הכל!!!


אני רוצה להודות לכל הקוראים שנשארים איתנו,ולצוות הבלוג:
אור .ח.-המעצב של הבלוג
רום .ג.-המייסד והמנהל של הבלוג
נהוראיי כחלון-כותב ומנהל בבלוג

יש כמובן תודות מכולם:
נהוראיי\sani77:
איך להתחיל?לא תמיד הייתי מנהל..הייתי בהתחלה כותב ואז הפכתי למנהל...זה די מוזר שאני כותב על 100 פוסטים שאם ובכלל עשיתי מהם רק איזה 10 וקצת...אבל עדיין הבלוג הזה ממש בכיף...אם היו שואלים אותי זה בלוג מצוין! חוץ מזה...מה יש להפסיד?


רום .ג.  :
בהתחלה שפתחתי את הבלוג הזה הוא התחיל ממשהו קטן, לא חשבתי שהוא יהיה כזה מצליח!
אני ממש מקווה שכולכם נהנים מהפוסטים פה, ושתדעו זה אחד מהבלוגים היחידים של ק"פ שלא היה בו מקרי העתקה/ תגובות לא נעימות, אני רוצה להודות לכולכם על העזרה, תודה!!!



אור .ח.  :
כשראיתי את הבלוג המדהים הזה, ידעתי שאני צריך להיות המעצב פה! אבל אז לילי תפסה את תפקידי, לאחר שהיא פוטרה, אני סוף סוף הגעתי לעצב בלוג עם כתיבה של ילד מוכשר: רום. בלוג מדהים, שעוזר לכל אחד! שווה להית פה מעצב, ולראות את כל 100 הפוסטים המדהימים. תודה רבה לרום שצירף אותי, תודה רבה לכם שאתם רואים את העיצובים שלי. אני מקווה שנמשיך לכייף! -אור-



מה עוד יש לומר?הרבה...אם יהיו פה לפחות שני תגובות נארגן מפגש בלוג לכבוד המאורע!

ממש בקרוב יתווסף עוד המון לפוסט הזה...בינתיים הוא יוצא ככה...



עד הפעם הבאה,צוות הבלוג!

3 תגובות:

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!