יום שישי, 8 במרץ 2013

העיתון החדש!



היי לכולם!


לא מזמן הגיע עיתון חדש!

הנה תרגום שלו:







מבזק:


ההצגה החיפוש אחר הפאפל המוזהב החלה בשבוע שעבר!

הכינו את הציוד הרפתקאות שלכם והתחילו את המסע הגדול ביותר!






הכתבה הראשית:

זן חדש של פאפלים!
גילוי גדול- פאפלי הקשת!

נכתב ע"י PH-  מה קורה חברים
! שמעתם את השמועות!
ענן פאפלי הקשת הגיע מעל ק"פ!, אני ממש לא יכולה לחכות כדי להגיע לשם ולראות את הפאפלים האלו!



המשך:

אני יכולה לומר בביטחון שב- 1000% שזהו ענן פאפלי הקשת הנדירים והמרהיבים! אבל אנחנו חייבים ללמוד עוד על היצורים האלו!
אז הרעיון שלי הוא לשים תותח על גג המלון! ברגע שנגמור לבנות את המלון נוכל להשתגר לעננים. אני אהיה הראשונה שתשגר לצורכי מחקר, ואחר כך אתם תוכלו לבוא לעזור לי לגלות את התגלית המדהימה הזאת.
אני אתן לכם בקרוב עוד מידע,
אז תתחילו לעבוד!
ותזכרו מה- 21 למרץ ממברים יוכלו להשתגר לענן פאפלי הקשת!








הכתבה המשנית:



בניית מלון הפאפלים!
בוא עם הכובע הקשיח שלך ותמסור סנפיר לעזרה!

נכתב ע"י אנט ארקטיק- בזמן האחרון יש בפלאזה התרגשות רבה לכבוד בניית מלון הפאפלים החדש!

כדי לגלות כמה פרטים על הבניה דיברתי עם PH מאמנת הפאפלים והיא הסכימה לתת לנו פרטים.

"כדי לתת לפאפלים את הטיפול הטוב ביותר צריך לדאוג לאכילה נכונה, טיפוח, פעילות גופנית וכמובן שהנאה וכיף!
אאה וגם לא הזכרתי את הבריכה הגדולה שהבנאים מתכננים לגג המלון"

בטח שמתם לב שגם חנות הפאפלים הוזזה קצת, במקום שבו יש מקום ריק יבנה המלון!

צריך קצת כוח וקצת מוח כדי לבנות כזה מלון עם יסודות חזקים שיכול אפילו לשרוד בכל המסיבות באי.


הבנייה תגמר ב- 21 למרץ!







אירועים עתידיים:

עכשיו- אופנת הפאפלים!
הצג את כל האהבה שלך לחיות המחמד שלך עם אופנת הפאפלים החדשה!


עכשיו- המסע בעקבות הפאפל המוזהב!
הצטרף למסע הטוב ביותר והמאתגר ביותר בתאטרון!



21 למרץ- מסיבת הפאפלים ופתיחת המלון החדש!
אל תפספס את הפתיחה של המלון הפאפלים!


הודעה מיוחדת:
קטלוג רהיטים חדש!- תתכונן לגן- עדן של פאפלים, ב- 14 למרץ!


מצא את הסיכה המוחבאת! הסיכה העדכנית זמינה עד ה-20 למרץ!
הסיכה הבאה תהיה זמינה בין התאריכים ה- 21 עד ה- 2 לאפריל!







פינת: "שאל את אנט ארקטיק"



1) איך את מחבקת את כל הפאפלים שלך בו זמנית?
Hugh emall -


פאפלים הם יצורים חמודים להפליא, וחשוב לתת לכל אחד מהם תשומת לב וחיבוקים. אני מציעה לך לחבק כל אחד בנפרד ובכך לתת לכל אחד את היחס המגיע לו.

 מקווה שעזרתי לך!
- אנט ארקטיק-






2) האם את צריכה עזרה בכתיבה בעיתון?
Ryder -


אני ממש מעריכה את הרצון לעזר בכתיבת העיתון,היתה פעם שפאפל ניסה לעזור לי לכתוב מאמר ולצערי לא הצלחתי להבין מילה ממה שהוא כתב...

משווה שעניתי לך על השאלה!
- אנט ארקטיק-









3) איזה צבע פאפלים את הכי אוהבת?
- Faye V. wright -


מממ... אני אוהבת את כל הצבעים, לבחור צבע אחד זה ממש קשה אני חושבת שכולם חמודים! אבל יש לי חולשה לפאפלים ורודים כמו סוכן שלי!

מקווה שעניתי לך על השאלה!
- אנט ארקטיק-






4) יש לי הרבה פאפלים ואני לא יכול להוציא אותם לטיול, תוכלי לעזור לי?
Pete Walker -


כדי לגדל חיית מחמד אתה חייב הרבה אחריות. את חייב לדאוג שהפאפל יעשה פעילות גופנית!, אבל יש עוד דרכים שבבהן הוא יהיה בריא:
לשחק במגוון משחקים בכל יום ופשוט לכייף!
אפילו עם הלוח זמנים העמוס שלי אפילו אני יכולה למצוא להם זמן לנשום אוויר צח. וכשאני לא יכולה אני תמיד משחקת איתם קצת באיגלו שלי.
למשל: מסלול מכשולים!

מקווה שהטיפים האלו יעזרו לך ושהפאפל שלך יהיה מאושר ובריא!
- אנט ארקטיק-  






סודות מסווגים:

נכתב ע"י רורי הבנאי


חפירה היא הרבה יותר כיפית מכריך סרדינים!
כדי לחפור שם את הכובע הקשיח שלך ותלחץ במקלדת על האות D
אם אין לך כובע גש למערה ותקבל אחד בחינם!
יש לך גם אפשרות להשגת מטבעות!

והכי חשוב בטיחות, אז תזהרו!
- רורי-


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!