יום שלישי, 19 במרץ 2013

הודעות חשובות מבסינסמוס!

היי לכולם!
היום בסינסמוס כתב פוסט חדש, בואו נצפה בו:

שלום פינגווינים,

אני ממש לא מאמין שאחרי שנים של בקשות פאפלי הקשת כבר כמעט כאן!

אני רוצה שאני הראשון שיספר לך את הבשורה הזאת:
אני עוזב את צוות ק"פ, למען הרפתקאות חדשות!
אני אעזוב את ק"פ בשבוע הראשון של אפריל.
ועד אז יהיה יום שני של מוס כדי להגיד לי ביי- ביי!

אני עובד בק"פ מאז 2007, ואני הכי אוהב את הדברים החדשים שקורים!
ותזכרו הכל שם הוא בזכותכם!

כפי שאתם בטח חושבים לעצמכם יש הרבה שרוצים לתפוס את המקום שלי בבלוג ,
אז אני ופולו החלטנו לתת לכם 4 מועמדים שאתם תבחרו מי מהם יהיה!

המועמדים שלנו הם:

1) מדריכת הטיולים-



2) נינג'ה-




3) סמוולי-





4) רובוציפור-




כתבו בתגובות את מי אתם בוחרים!
- בסינסמוס-


חבל שבסינסמוס עוזב הוא אחד ממנהלי ק"פ האהובים עליי!

למי אתם תצביעו?
שתפו התגובות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!