יום שבת, 23 במרץ 2013

עיתון חדש!

היי לכולם!
סליחה זה קצת באיחור אבל הנה העיתון החדש:











מבזק:


המסע להפיכה לשומר פאפלים התחילה!, אם אתה חושב שאתה בנוי לזה

גש למלון בזה הרגע!













הכתבה הראשית:

הוא בחר בי! בי!!!
פאפלי הקשת מצאו בתים חדשים!

נכתב ע"י PH-  וואו איזה גילוי! הענן הזה הוא כל כך צבעוני!

סוף סוף נוכל למצוא לחברים החדשים שלנו בית חדש חוץ מזה!
מלא פינגווינים ברחבי האי באים לפה במיוחד בשביל זה.






המשך:

ממברים יכולים לעשות מסע ובסופו להפוך לשומרי פאפלים, אחרי זה הם יוכלו להשתגר מהתותח הגדול ישר אל הענן ואל היער שנמצא בו ולאמץ פאפל קשת!
"יער העננים הוא פשוט אדיר!" טבח בחנות הפיצות אחד אמר.
"אתה יכול לראות את כל האי מלעמלה ולשחק עם פאפלי הקשת".
"ובסוף אחד מפאפלי הקשת בא אליי ובחר בי!, בי!!! להיות המאמץ שלו!"

פינגווינית אחת שלבשה שמלץ נשף בקושי יכלה לנשום מרוב ההתרגשות!
"או-אם-גי'! אני כל כך מעריצה את פאפלי הקשת!
"כשהלכתי אל יער עננים אחד מהם בחר בי!, בי!
"אני קראתי לו סר. רג'ינלד כי הוא כל כך מלכותי, הוא אפילו מפליץ נצנצים!
אני ממש לא יכולה לחכות להצגה שלו מול חברי הטובים".

ממברים, האם אתם רוצים לאמץ פאפל קשת?!
כדי לעשות את זה אתם חייבים לגמור את המסע!
כדי להתחיל אותו גשו אל לובי המלון.

















הכתבה המשנית:



מלון הפאפלים נפתח!
פנקו את חיות המחמד שלכם עוד היום!

נכתב ע"י אנט ארקטיק- זהו יום מרגש מאוד באי! מלון הפאפלים נפתח!
פינגווינים ופאפלים מכל רחבי האי מגיעים אליו כדי להשכיר חדרים.
"יש למלון הזה הצלחה ענקי" PH אמרה.
"זה המקום המושלם לפאפלים לעשות את מה שהם אוהבים: לאכול, לנוח, להתנקה, לשחות ועוד המון דברים!" הוסיפה.

כולם מוזמנים לבוא לפתיחה החגיגית של המלון, אנחנו מצפים לכם שם!

בנוסף תוכלו לעשות מסע ממש מיוחד!
כדי להתחיל אותו לכו עם אחד הפאפלים שלכם ללובי המלון ותלכו ללוח המודעות שעל המזרקה.


ממברים יוכלו להשיג במסע הזה את בגדי מאמן הפאפלים ובסופו לאמץ פאפל קשת! 
וכולם יכולים להשיג בסוף המסע את שקית חטיפי ה- O!

אז למה אתה מחכה?!
 קח את הפאפל שלך, ותהנה איתו במסיבת הפאפלים השנה!
בעיקר במלון הפאפלים!










© כל הזכויות שמורות לשר על הכנת התמונה!



פינת: "שאל את PH"













1) כמה פאפלים אני יכול לאמץ?
Mannie Patts -



זה נהדר לראות מלא פינגווינים רוצים לאמץ המון פאפלים!
זה ממש חשוב למצוא לכל אחד בית חם ואוהב!
לא ממברים יכולים לאמץ רק 2 פאפלים (אדום וכחול/2 כחולים/ 2 אדומים).
וממברים יכולים לאמץ 20 פאפלים! 
רק שתזכור שהאם לאמץ 20 פאפלים זאת החלטה שלך בלבד!
אני מציע לך בהתחלה לאמץ 1 או 2 ולנסות ואם אתה תצליח תאמץ עוד כמה ותנסה איתם, ואם בסוף תגיע ל- 20 כל הכבוד!
למשל לעשות אמבטייה לפאפל אחד זה דיי קל אבל כדי לעשות אמבטייה ל- 20 פאפלים צריך הרבה מאמץ!
והכי חשוב לוודות שתמיד את נהנה עם כולם ונותן לכל אחד את היחס המגיע לו!

מקווה שעניתי לך על השאלה!
-PH-




















2)כיצד אני הופך למגדל מצוין של פאפל?
Ryder -


אני ממש שמחה ששאלת את זה!
אני ממש אוהבת לענות על שאלות שקשורות לפאפלים ולתת טיפים לגבי הטיפול בהם!

ישנם כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפוך למגדל מצוין של פאפלים.

ראשית אני מציעה לך, לקרא את "מדריך הפאפלים הגדול" יש שם הסבר על כל פאפל ואני בטוחה שזה יעזור לך!

תזכור כל פאפל הוא עולם ומלואו,וכל אחד אוהב דברים אחרים.

אם אתה ממבר אני מציעה לך כשאתה מאמץ פאפלים אני מציעה לך ללכת למלון הפאפלים ולעשות את המסע למען שקית חטיפי ה- O הוא יעזור לך.

במסע אתה צריך לעבור עם הפאפל 4 מבחנים:
כושר, טיפוח, האכלה ושינה.

כשתגמור את הכל תהפוך להיות מומחה/ מאמן פאפלים!

אבל הכי חשוב לתת לכולם חום ואהבה!
אז גש לאיגלו שלך ותתן לפאפל שלך חיבוק גדול!


ותזכור, אתה תמיד צריך טייס- משנה!
- PH-



סודות מסווגים




פאפל מתגלגל!
נכתב ע"י PH

 רוצה לשחק ב- "פאפל מתגלגל" הכי טוב שאפשר?
אם כן יש לי כמה טיפים שיעזרו לך:

- תשתמש "בלוח העזרה" שיראה לך סרטוטים שיעזרו לך לעבור את השלבים ולהשיג את כל חטיפי ה- O!

- תאסוף את כל חטיפי ה- O אחרת לא תשיג את מירב הנקודות בכל שלב!

- תשתמש בחלקי עץ/קרח/אבן כדי לעלות עליהם לגבהים ולהשיג חטיפי O גבוהים!


-PH-




סודות מסווגים




פאפל מתגלגל!
נכתב ע"י PH

 רוצה לשחק ב- "פאפל מתגלגל" הכי טוב שאפשר?
אם כן יש לי כמה טיפים שיעזרו לך:

- תשתמש "בלוח העזרה" שיראה לך סרטוטים שיעזרו לך לעבור את השלבים ולהשיג את כל חטיפי ה- O!

- תאסוף את כל חטיפי ה- O אחרת לא תשיג את מירב הנקודות בכל שלב!

- תשתמש בחלקי עץ/קרח/אבן כדי לעלות עליהם לגבהים ולהשיג חטיפי O גבוהים!


-PH-


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!