יום ראשון, 28 באפריל 2013

חייו של דוב קוטב מוקף סרטנים מוזרים וסוכנים מעצבנים- פרק 1'!


היי לכולם!
הנה מתחילים:

"חייו של דוב קוטב מוקף בסרטנים מוזרים וסוכנים מעצבנים"
       
פרק 1'- יום הולדת להרברט:


היי לכם פינגווינים מעצבנים, היום יום ההולדת של המנהיג המהולל שלכם הרברט פרסיבל דוב אסקוויר!!!
היום כשהתעוררתי כל המחבוא של היה מלא בבלונים שיש עליהם ציור של פינגווינים ועליהם איקס, והבנתי שהסרטנים עשו לי הפתעה, וואו פעם ראשונה שהם עושים משהו מועיל למנהיג המהולל שלהם!
ואחר כך הגיע שלב המתנות קלאטזי קפץ מתוך הקיר והביא לי משחק פגיעה במטרה בחצים אמיתיים שהמטרה היא בובת גארי "גאון הגאג'טים", רובים, מחוללי אנרגייה, ליזרים אדומים ועוד המון דברים!
ואז הגיע זמן המנוחה התיישבתי על הכורסא האדומה שלי ונרדמתי.
ופתאום התעוררתי ושמעתי מוזיקה, מוזיקה מעצבנת ורועשת של שמינגווינים שרוקדים!
יצאתי החוצה וגיליתי שהשמינגווינים האלו עורכים מסיבת יום הולדת לשמינגווינית אחת שבמקרה יש לה היום יום הולדת לשמינגווינית הזאת קוראים Cherushki.
ואז הגיע הרגע הכי מעצבן קיידנס הבי-ג'יי הזאת התחילה לשיר את ה"להיט" שלה "המסיבה מתחילה עכשיו", השיר הכי מעצבן בעולם!
רצתי מהר למועדון הריקודים התחבאתי מכולם ושנייה לפני שהיא גמרה את הפזמון השני חיבלתי בארון החשמל, וזה אומר שהיא לא תוכל לשים מוסיקה!
יצאתי החוצה נושם לרווחה ואז שמעתי קול של קופסת בום (טייפ) ואז שמעתי 
"אוו יהה" חזק והבנתי שהקיידנס הזאתי משתמשת בקופסת בום שלה, ררר
ואז צעקתי שזה לא פייר, פינגווינים רעשנים וטיפשים! הם הרסו את יום ההולדת שלי!!
אני שונא את כולם, כולם!
ואז עלתה השמש והיום הולדת נגמר!
ואני נשארתי מעוצבן כמו תמיד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!