יום חמישי, 18 באפריל 2013

היי =)

היי לכל הפינגווינים והפינגוויניות ^^ 
אני tttal123 (טל) 
אני כותבת חדשה אני הולכת להיות בדף חדשה שקוראים לה-STORY IN THE CLUB 
זה על שם בלוג שהיה לי פעם וגם רום ניהל בו בבלוג הייתי כותבת סיפורים על הקלאב פינגווין וזה מה שאני הולכת לעשות גם בדף :)


אזזז אני יספר לכם קצת על הפינגוון שלי:

הפינגווין הזה בערך משנה שעברה למרות שאני משחקת יותר זמן פעם היה לי פינגווין ושיחקתי בו הרבה עד שהפסקתי לתקופה ושחכתי גם את האימייל ששמתי את זה עליו גם את השם משתמש וגם את הסיסמה :(
אבל בערך לפני שנה פתחתי פינגווין ואני אוהבת מאוד לשחק המשחק שאני משחקת בו הכי הרבה זה הצלת פאפלים ואני הכי אוהבת לשחק בקלאב עם חברות ^~^

מחכים לסיפורים? אני מחכה לכתוב לכם נראה אם אתם רוצים :)
אז ביי בנתיים!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!