יום שישי, 19 באפריל 2013

קטלוג הרהיטים!

שלום לכם,

לא מזמן יצא קטלוג רהיטים חדש בק"פ. אני כאן עם הקטלוג והסודות שבקטלוג!


על שער הקטלוג מופיעים הפינגווינים מקטלוג הבגדים של פברואר.

בעמוד הזה יש מרפאה,מכונת רנטגן,כיסא בדיקה ואורות לבדיקה. אין סודות.

בעמוד הזה יש שער כניסה,עמדת כלים ומנורה עם פרחים. אם תלחצו על המנורה יהיה לכם סוד.

הסוד שיהיה לכם הוא מנורת רחוב.

בעמוד הזה יש תא טלפון,עמדת עיתונים,קונוס,תמרורו עבודה,תמרור עצירה ומנורה\זרקור. אם תלחצו על עדשת המנורה\זרקור יהיה לכם סוד.

הסוד שיהיה לכם הוא פחית נוזלים גדולה.

בעמוד הזה יש ברז כבאים,מצלמת אבטחה,פח,קופסה,מנורה ומכונת פוליגרף. יש שני סודות,אם תלחצו על הפח יהיה לכם סוד ואם תלחצו על הקופסה גם יהיה לכם סוד.

אם תלחצו על הפח הסוד שיהיה לכם הוא פתח ביוב.

אם תלחצו על הקופסה הסוד שיהיה לכם הוא רקע עיר(לא ממש הבנתי מה זה...).

בעמוד הזה יש עץ וכמה סוגי פרחים. אם תלחצו על הפרח הסגול יהיה לכם סוד.

הסוד שיהיה לכם הוא אגם.

בעמוד הזה יש אגם קטן,פרח בעציץ,בובת ג'ירפה,בובת זברה ובובת היפופוטם. אם תלחצו על הקרע התפור של בובת ההיפופוטם יהיה לכם סוד.


הסוד שיהיה לכם הוא גדר לבנה.













אז זהו הקטלוג,על קטלוג האיגלואים אין צורך לפרסם כי יש דבר אחד חדש.
בנוסף,ברצוני לדעת אם אתם מעדיפים את הקטלוג הבא בתמונות או בסרטון.





להתראות!

5 תגובות:

  1. תשובות
    1. איך בדיוק האנונימי הזה הגיב בלי אישור שלי במייל? מישהו מהחנהלים נגע במשהו?
      נ.ב- זה רום, פשוט האינטרנט נותק!

      מחק
    2. איך אני יכול להאמין שזה רום?רום היה מודיע לאחד מהנהלים בכל דרך שהיא!

      מחק
    3. דרך אגב, זה באמת הייתי אני...

      מחק

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!