יום שלישי, 23 באפריל 2013

תחפושת של סוכנת-פרק ראשון+פרק שני בונוס+ראיון עם הדמות הראשית דוט!

גבירותיי ורבותיי,

אני גאה להציג בפניכם בבכורה עולמית את הפרק הראשון של רק המכר העתידי "תחפושת של סוכנת"! בפניכם יוצג פרק הבכורה ולאחר מכן בתור בונוס הפרק השני..ולבסוף,ראיון עם הדמות הראשית דוט!

*שימו לב! הספר כתוב בצורת יומן!



פרק ראשון: משימת EPF

קמתי,האכלתי את הפאפלים ואחרי זה התקדמתי למפקדה הזמנית של ה-EPF. כשהגעתי הסוכנים ובעיקר הבכירים נעצו בי מבטים. "את כל כך אמיצה!" אמר לי רוקי,לא הבנתי ושאלתי אותו מה דבר העניין,הוא פתח עיניים והסתלק מהמקום. אחרי משהוא כמו חצי שעה גארי הביא לי מכשיר נייד. הייתה לי הודעה מהמנהל,ואז הבנתי,אני יוצאת למשימה של על חיים ועל מוות. אחרי משהוא כמו שעה וחצי עמדתי ביציאה מהמפקדה הזמנית,כולם חיבקו אותי חוץ מאהובי ג'ט פאק גיא,אבל לבסוף הוא חיבק אותי וחייכתי,אחרי כל זה הגיע אפילו המנהל(בזהות שלו)וחיבק אותי חזק. יצאתי למשימה הגדולה ביותר של ה-EPF,שנתנו לי כי אין להם זמן לזה,נאלצתי להיפרד מאהובי ג'ט פאק גיא. למעשה,משימתי היא למצוא את הרברט ולכלוא אותו,זה לא עניין נכון?
קודם כל יצאתי להר בו הרברט תכנן את כל ההריסה של ה-PSA,ושם מצאתי את הרמז הראשון. היה פתק שעליו היה כתוב "RFG7J2MN0",זה סוג של מיקום,אז איתרתי אותו וגיליתי שהרברט מתחבא בתוך מערה. כשנכנסתי ראיתי רק את קלטצי ישן,לקחתי רשת ותפסתי אותו,אבל למעשה הרשת תפסה אותי והרברט מצא אותי.
"את כל כך טיפשה!" צחקק הדוב המכוער הזה,השבתי לו שהוא יותר ואז אלפי סרטים נכנסו למערה מכל צד,"מי אלה?" שאלתי,"אלא הם חברי,יש עוד" הוא צחק ואז נכנסו המוני פאפלים חייתיים בצורת דב,"אין מצב!!" אמרתי ואז הרשת הוחזקה מעל לבה רותחת,"הצילו!!!" צעקתי בקולות ולא באו,"הצילו!!!" המשכתי ולפתע ג'ט פאק גיא אהובי נכנס במנוע הסילון שלו והבריח אותי למקום בטוח. "רק המשימה התחילה ואת בצרות?" הוא שאל אותי,"ממש לא! הייתי מסתדרת בלעדיך!" אמרתי לו,"איך?היית שמה תחפושת של לבה רותחת?" הוא צחק ואז נתתי לו בעיטה חזקה,"מה עשיתי?" הוא שאל,"אני לא עומדת בזה..אספר לך!" אמרתי,"מה אספר?" הוא שאל,"אני מאוהבת בך..." אמרתי ואז פרצופו נהיה רציני,"זאת בדיחה?" הוא שאל,"לא" עניתי,"למה לא סיפרת?" הוא שאל,"פעם היית מאוהב?לא!" הוא אמר ואז הוריד את עיניו,"הייתי...זה סיפור ארוך," הוא אמר לי,"ספר" ביקשתי,"אני צריך ללכת,כשתחזרי מהמשימה נוכל לדבר על הכל" הוא אמר לי וטס עם מנוע הסילון שלו. הרגשתי שאבן ירדה מעל ליבי,וידעתי שזה ילווה אותי כל המשימה. כשהתעוררתי מצאתי עצמי על ערימה של תירס,זה היה אזור פורה בתירס. אחרי זה שלושה רובוטים התקדמו אלי,שלושה מאלו שגארי בנה ב-2007,הם תפסו אותי ולקחו אותי הישר לעיר שלהם,שהייתה תת-קרקעית. פה אני אפסיק לספר מה קרה,גם ליומן שלי זה מסווג,רק אגיד שמצאתי את פרובורט חי.
וככה היה היום,הסוף.



פרק שני: תחפושת של לב

מי היה מאמין,רק יום אחד עבר,רק מריבה ראשונה בזוגיות,וכבר אנחנו רבים. יום אחרי תחילת המבצע הוא "הסכים",בכל זאת הוא חסר הומור רגשות וכדומה אז זה היה קשה. כבר רבנו,ולא בענייני זוגיות,בענייני רוקי,הוא חושב שאני יוצאת איתו וכועס בכלל על זה שיש זוגיות בין סוכנים. אז זה נכון שרוקי התחיל איתי,אבל מי יסכים לרוקי?טוב נו,היחידה שתסכים לרוקי היא רוקי הזמרת עצמה,ורוקי הזמרת עסוקה מאד בזמנים האחרונים בהוצאת דיסק חדש,והוא גם לא שאל אותה. אז בעצם,הוא צודק,אחד מהחוקים של ה-EPF זה שאין אהבה בין הסוכנים,אז עם המנהלת..סליחה,המנהל,אז אם הוא יגלה הלך עלי. המנהל התקשר,וכבר הבין לבד,הוא אמר שנחליט מי מאיתנו עוזב את ה-EPF,החלטנו לבסוף שאני. בזמן השיחה ה"אני" שאמרתי הפך ל"אני" שלו,ואז הוא "נישק" אותי! זה היה נפלא,כי אחרי זה קיבלתי עוד בשורה משמחת,רוקי וסיסי חוזרות לאי,אז התקשרתי לרוקי ודיברתי איתו,ואחרי זה הוא צחק. טוב זה היה ברור,החבר הכי טוב שלו הוא ג'ט פאק גיא שדווקא רוקי מצחיק אותו,אז אין למה לצפות.
אחרי שחטפו הרובוטים לפני יומיים,חשבתי שזה נגמר,אבל לא. הרובוט האכזר ניסה ל*&$%^^ אבל אני הראיתי לא מה זה והתחלתי לברוח,ואז בדיוק ברגע האחרון הגיע ג'ט ובעט ברובוט וברחנו. ג'ט הסביר לי שהוא נפרד ממני(בכיתי בכי אימים במשך יותר משעה...הוא אהבה של שנים!),אחרי זה הוא גם הסכים להוריד את המשקפיים רק לי. גם ליומן לא אספר את זהותו של ג'ט,עדיף שאף אחד לא ידע. לא בגלל הזהות התאכזבתי,התאכזבתי שבן אדם כמוהו יעזוב אותי. קצת לפני שהתייאשתי ליום הזה,מצאתי את עקבות הרברט,שנעלמו תוך חצי שעה. אבל מצאתי משהוא אחר,פתק בו השם המלא של הרברט. שמו המלא של הרברט הוא:

"הרברט פרסיבל דוב אסקוויר"
ואני הייתי המומה,כי זאת הפעם הראשונה ששמעתי את השם המוזר הזה. אך החלטתי לבסוף למצוא את הרברט,ולא לוותר.

חרי שמצאתי אותו הוא כלא אותי והתחיל להקרין לי סרטון,ואז הבנתי,הרברט אחרי למות הורי. לכן אני נשבעת,שאני אנקום בו.
והיום נגמר ברגשות אשם ונקמה,אני מבטיחה שזה הסוף שלו!

ראיון עם דוט:

אני: שלום דוט,
דוט: שלום,
אני: מה את אומרת על הסיפור עלייך?
דוט: נפלא!
אני: איך הוא?
דוט: קראתי אותו,פשוט נפלא!
אני: האם היית במציאות יוצאת למשימה כמו שבספר?
דוט: ממש לא!
אני: איך מתארת את הספר?
דוט: נפלא,מלא הרפתקאות,אקשן וכיף
אני: אהבת את תיאום התחפושות לכל פרק?
דוט: כן!
אני: תודה על הראיון!
דוט: תודה על הספר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!