יום ראשון, 12 במאי 2013

חייו של דוב קוטב מוקף סרטנים מוזרים וסוכנים מעצבנים- פרק 3!


בלי הקדמות מיותרות, הנה פרק 3:

"חייו של דוב קוטב מוקף בסרטנים מוזרים וסוכנים מעצבנים"
       
פרק 3'- הסרטן הנאמן הורס הכל:


היי לכם מעריצי הפינגווינים!, היום זה היום הטוב ביותר מאז היום בו כלאתי את הסוכנים בבלאק אאוט של המנהיג המהולל שלכם הרברט פרסיבל דוב אסקוויר השליט המדהים בעולם!

היום המצאתי את ההמצאה הטובה ביותר שהמצאתי עד עכשיו!
"המשבט- רימברט 3000"- המכונה הזאת תשבט כל דבר לכמה כפילים שנרצה!
בעזרת המשבט הזה אני אשכפל את עצמי ואצור צבא של מנהיגים מהוללים שישתלט על האי! מוואה אאה אאה!!!,  מוואה אאה אאה!!!

הדבר היחיד שחסר בשביל לגמור את המכונה הוא מחולל אנרגתי מיוחד!, בכל האי יש 2 מחוללים כאלו אחד במפקדת ה EPF ואחד מוחבא בתוך התיאטרון.

שלחתי את קלאטזי לתיאטרון למצוא לי את המחולל, קלאטזי הלך נשכבתי על הספה שלי ונרדמתי,
File:Herbert Rindo.pngופתאום קלאטזי קפץ עלי והתעוררתי, רציתי להרוג את הסרטן הזה בגלל מה שהוא עשה אבל אז ראיתי שיש לו את המחולל אז סלחתי לו לבינתיים!





המשך:

הרכבתי את המחולל למכונה, והפעלתי אותה המכונה ונכנסתי לתוכה, אבל בגלל שקלאטזי מעריץ אותי הוא עקב אחרי כמו טיפש ונכנס איתי לתא!!!
ופתאום המכונה התחילה לעבוד וזה קרה!
יצור סרטני דובי קוטבי מפלצתי יצא מהמכונה ואז הגיע לי רעיון לשגר את היצור למעבדה של שמארי שממון השמג'אטים כדי שיהרוס לו את המעבדה, מוואה, אאה, אהה, אהה!

ואז היצור היה רעב  והאכלתי אותו בפיצה!

שיגרתי את היצור, והוא השתגר במעבדה נשכבתי על הספא שלי ונרדמתי……
חלמתי שהיצור מביס את הסוכנים המעצבנים והופך אותי הרברט פרסיבל דוב אסקוויר למנהיג המהולל ביותר על פני האדמות!!!

ואז גארי נכנס אליי למחבוא הסודי!!!
איך זה יכול להיות זה מחבוא סודי ואז גיליתי דבר מאוד מוזר מסתבר שגארי בעצם היה עשוי מפיצה!!!
איך זה יכול להיות ואז הבנתי מה קרה, עם מאכילים אותו בפיצה הוא הופך כל פינגווין שהוא רואה לפיצה!!!

ואז בדיוק הוא נכנס ונרדם בשינה עמוקה עמוקה!
ואני הלכתי לחפש לי פיצה כדי להפוך את כולם לעשויים מפיצות!

תגובה 1:

  1. בסדר קבלתי היום הודעה ממנהלת הסוכנות מה היא אומרת?

    השבמחק

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!