יום חמישי, 30 במאי 2013

פרק 5!

היי לכולם!
הנה מתחילים:

"חייו של דוב קוטב מוקף בסרטנים מוזרים וסוכנים מעצבנים"

פרק 5'- להרדים את כולם:

שלום לכל הפינגווינים מלאי המזל שמכירים את המנהיג המהולל שלהם הרברט פרסיבל דוב אסקוויר!

מאז היום שבו רוקי ו- Mayaal סכלו לי את התוכנית, לא הצלחתי לחשוב על עוד תוכניות וזה ממש מעצבן!

כל השבוע ניסיתי לחשוב על תוכניות והיום החלטתי לנוח ולישון,
התיישבתי על הכורסא שלי וישנתי חלמתי על המפלצת על הפיצות על גז הצחוק...
ואז התעוררתי זהו זה מצאתי- גז!,
לא גז צחוק, גז שינה! אני אמציא מכונה שתעוף באוויר ותוציא גז שינה שירדים את כל הפינגווינים, בזמן שהם ישנו אני אחטוף את כולם ואהפוך אותם לעבדים שלי, מוואה אאה אהה!!!
זאת הנקמה הכי גדולה שלי אחרי "מבצע: להקפיא דוב קוטב מסכן" (שם אמיתי- מבצע: היברנציה)

התחלתי להרכיב את המכונה היו לי את כל החלקים וכשסיימתי לקחתי את המנוע סילון שלקחתי מהמגדלור ועפתי לשמיים,
רציתי להוציא את גז הצחוק בדיוק באמצע האי עפתי לאמצע של האי והתחלתי להפעיל את המכונה, בתוך כמה דקות כל האי היה מוכסה בגז שינה צהוב, ומלא פינגווינים שפשוט שוכבים על הריצפה!

איזה כיף לי סוף סוף הצלחתי! אני רק צריך לחכות כמה דקות שהגז יתפוגג ולקרא לסרטנים לקחת את הגופות של הפינגווינים הישנים,

ואז ראיתי משהו מתקרב מהאוויר לא הבנתי כל כך מה זה עד שהוא התקרב אלה היו- שני סוכנים חשאיים!

Jet Pack Guy Cut Out

אחד מהם היה הסוכן החשאי חסר חוש ההומור ג'אט פאק גאי הפינגווין עם מנוע הסילון שלו ושאר הבגדים המכוערים שלו,

ואת השני לא הכרתי, הוא היה פינגווין ירוק עם בגדים מכוערים של הסוכנים, קראו לו  Liorbl איש החבלים, יותר נכון איש ה- לעקוב אחרי דובי קוטב מסכנים!

הגעתי ליד הקרחון ולא היה לי לאן ללכת חוץ ממחוץ לאי שזאתי לא אפשרות!
לא ידעתי מה לעשות ואז פתאום Liorbl הגיע מאחוריי ותקף אותי, ג'אט פאק גאי הגיע והם תפסו אותי,
 וכש- Liorbl דיבר עם ג'אט פאק גאי הצלחתי להשתחרר!
טסתי עד שהגעתי למפל של ד'וג'ו המים החלטתי להיות שם בינתיים חכיתי הרבה זמן ואז יצאתי מהד'וג בשנייה שיצאתי ראיתי את ג'אט פאק גאי מעליי זורק עליי בלוניי מים וההמנוע סילון שלי התקלקל!

ג'אט פאק גאי בא ותפס אותי בכל כוחו ולקח אותי לעיר כשהגעתי לעיר ראיתי שכל הפינגווינים התעוררו, אוף עוד פעם התוכנית שלי נכשלה!

הדבר האחרון שאני זוכר הוא שג'אט פאק גאי ו-Liorbl שמו לי מסכת גז שינה ענקית וראיתי את קלאטזי ושאר הסרטנים מסתכלים מהצד בשיחים ונרדמתי בשינה עמוקה!