יום שישי, 17 במאי 2013

תחפושת של סוכנת-פרק שישי:תחפושת של יומן



אני לא מאמינה שאני עושה את זה...טוב אני חייבת!
קוד סוכן:2008
דירוד סוכן:9
קוד סוכן משני:2005

יומן:שלום לך סוכנת דוט,כאן היומן לשירותך!
דוט:עבור למצב אנושי!
יומן:מבצע הפיכה למצב אנושי
-טוען-
-טוען-
-טוען-
-טוען-
-טוען-
יומן:שלום דוט,איך אני יכול לזעור?
דוט:הרברט פרסיבל דוב אסקוויר השתלט על האי!
יומן:חמור מאד דוט,טוב שהודעת לי,איך כעת אני יכול לעזור?
דוט:אני צריכה גלשן אוויר מיוחד כדי להגיע מהר למפקדת EPF
יומן:מבצע הפיכה מיומן לגלשן אוויר במצב אנושי
-טוען-
-טוען-
-טוען-
-טוען-
-טוען-
יומן:לאן לגלוש?
דוט:למפקדת ה-EPF!
- נסיעה לכיוון מפקדת ה-EPF -
דוט:מהר יותר!
יומן:זה הכי מהיר דוט,
דוט:אתה לא מבין?דחיתי כבר המון זמן ללכת לשם,צריכים למהר!
יומן:אני חושב שאין לאן ללכת...
דוט:מה זאת אומרת?
יומן:תסתכלי קדימה...
- עצירה בולמת במרחק קטן מהמפקדה -
דוט:אוי לא...!
יומן:תרצי להיכנס?
דוט:כן!קדימה!
- גלישה לתוך המפקדה -
- עצירה בולמת כאשר המאוורר נופל -
דוט:מה קרה כאן?הוא הרס את זה לעומק?
יומן:תרצי שאזהה את מי שהרס את המקום?
דוט:כן!
יומן:זיהוי די-אן-איי מתחיל
-טוען-
-טוען-
-טוען-
זיהוי-שם:הרברט פרסיבל דוב אסקוויר;תאריך:לא ידוע;כלי:רובוט(זוהה כ-UP10K)וקרן אנרגיה חשמלית;
דוט:הרברט ופרוטבוט?איך פרוטבוט קשור?
יומן:אובחן כי UP10K נחטף ותוכנת מחדש לטובת הרברט פרסיבל דוב אסקוויר,
דוט:יש לך זיהוי מקום של פרוטבוט עכשיו?
יומן:אין אפשרות לביצוע
דוט:אוקיי,הולכים למפקדה
- גלישה למפקדה ועלייה במעלית -
דוט:אוי לא!
יומן:תרצי שאזהה מי הרס את המקום?
דוט:כן!
יומן:זיהוי די-אן-איי מתחיל
-טוען-
-טוען-
-טוען-
זיהוי-שם:הרברט פרסיבל דוב אסקוויר;תאריך:לא ידוע;כלי:חלקי גופו(בעיטות,אגרופים וכו');
דוט:הרשע הזה...הוא עוד יראה מה זה!
יומן:בנוסף,בשעה האחרונה שמתי לב לתדרים של מטאור סגול שמתקרב
דוט:עוד בעיה?
יומן:מש לא,פשוט המטאור יכול לתת כוח לאנשים מסויימים
דוט:למה אתה מתכוון?
יומן:אחרי שהרברט פרסיבל דוב אסקוויר הרב הכל עם UP10K,הוא השמיד אותו
דוט:נו אז?
יומן:בזמן שהרברט נח בכפר הסקי,המטאור ינחת ותתחיל מלחמה
דוט:איזו מלחמה?
יומן:נבלי על ילחמו בגיבורי על,
דוט:מתי המטאור הזה ינחת?
יומן:לא רציתי להלחיץ,כשני דקות
דוט:מהר לשם!
- גלישה מהירה למפרץ -
דוט:זהירות!
- גלישה חורקת לצד -
- מטאור סגול נופל -
דוט:אני שומעת קולות...
יומן:אלו קולות של רובוט
דוט:יש שם משהוא מאחורה...
פרוטבוט:01110010 01101111 01100010 01101111 01110100 0110011 00100000 01100001 01110010 01100101 00100000 01110011 01110101 01110000 01100101 01110010 01101001 01101110 01100111
דוט:מה הוא אמר?
יומן:הוא אמר "רובוטים הם היצורים העליונים!"
דוט:אמרת שהוא הושמד לא?
יומן:הוא חזר,והנבלים איתו
פרוטבוט:הגיע התור של הנבלים!
דוט:לא...!
יומן:האמת שזה כן...
דוט:לא...!


המשך יבוא...!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
בנוגע לאלו שהובטח להם לשהתתף,כל מי שבחר להיות גיבור על או נבל על יופיעו בפרק הבא,על השאר פרטים בקרוב.
בגלל שאני יוצא לטיול(ואני יעדר מהבלוג ב-20 וה-21)אני דוחה פרסום שני פרקים בשני הימים האלו למועד אחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!