יום ראשון, 5 במאי 2013

תחפושת של סוכנת-פרק חמישי:תחפושת של דב קוטב



פרק חמישי: תחפושת של דב קוטב

טוב,כנראה שהחיים כן רוצים שאכתוב ביומן. אולי זה בגלל מה שקורה עכשיו באי.
הרברט חזר מהחוג הארקטי שממנו הוא בא ויחד עם צבא דובי קוטב הוא השתלט על כל האי,והמנהל נכנע באופן פומבי,ואף בניין הסוכנות הושמד לחלוטין. תקוות האי נהרסה כולה,והפעם,זה אמיתי. שהייתי קטנה,חלמתי שתהיה תחפושת שלי,והאמת,אין לי תחפושת כי אני מחופשת. כל החיים שלי התחפשתי וברחתי מהמציאות,ואולי בגלל זה היום הסוכנות לא קיימת והאי בידי הרברט. והפעם,אני באמת צריכה לשאת את זה. עכשיו צריך לחכות ליחיד שיכול לעצור את הרברט,יש כזה בכלל?נראה לי שרק הרברט יכול לעצור את הרב.......זהו זה!רק הרברט יכול לעצור את הרברט,ורק קלאטצי יכול לעצור את הרברט!אני צריכה את PH,חמישה פאפלים ותחפושת של דב קוטב!

זה לא הצליח...יותר נכון הצלחנו לשתול את פלייר בתור חפרפרת אבל שאר המבצע לא עבד,זה יימשך כמה זמן עד שפלייר יעביר אלינו מידע. זה יכול לקחת חודש-חודשיים. בינתיים זה יהיה הכל...

                                                               
                                                                                              
                                                                                                   
                                                                                                             

ERTKDNKVVCKGBH2318641251HF14BN25G5C4C25BG4

KHFGGFC82B4584FGD484FG4H98FDC483B4FD48DG484

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
מה קרה לדוט?מדוע יש קווים,מספרים ואתיות באנגלית ביומן?האם פלייר יצליח להעביר מידע?האם האי ישתחרר מידי הרברט?
כל התשובות בפרק הבא שיצא ביום רביעי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!