יום שלישי, 9 באפריל 2013

הודעות סיפורים!

שלום לכם,

וודאי שמתם לב שלא הייתי כמה זמן?טוב,אז חזרתי חלקית. קודם כל,אני מזכיר לכם כי עוד מעט מבצע הסוכנים המיוחד ייגמר,אז תעשו את המשימה מהר. שנית,יש לי כמה הודעות לגבי הסיפורים.

הסיפור "החיפוש אחר הפאפלים",לא יושלם ולא יחזור לצערי...אספר כי בסוף היו אמורים למצוא את הפאפלים,להציל המלון ויערות השממה. מצטער על כך,הסיפור לא יפורסם בפרקים חדשים יותר.
צוות הבלוג עובד על עמוד סיפורים מיוחד,חכו עוד מעט והוא יגיע.
בקרוב יצא סיפור חידש(שאכתוב את כל פרקיו)שייקרא "תחפושת של סוכנת",הסיפור ייכתב בצורת יומן כתיבה או בגוף ראשון("אני").
אני עובד על שני סיפורים שיצאו בקרוב,בניהם "הרפתקאות האי של רוקהופר" ו"הג'אם האחרון".

אני יעדכן על דברים שקשורים גם לק"פ ממשית מחר\מחרתיים. להזכירכם יום העצמאות יהיה ביום שלישי ויום הזיכרון לחללי צהל ונפגעי פעולות האיבה בשני. את התסריט לטקס אני אפרסם בקרוב לאחר אישור מרום שזה בסדר.


להתראות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!