יום ראשון, 28 באפריל 2013

חייו של דוב קוטב מוקף סרטנים מוזרים וסוכנים מעצבנים- הקדמה!


שלום לכולם,
בקרוב יצא הסיפור החדש שלי,
הנה ההקדמה שלו.
קראו להנאתכם.


"חייו של דוב קוטב מוקף בסרטנים מוזרים וסוכנים מעצבנים"
       
הקדמה- הרברט הנפלא:

היי, כן אני יודע שאתם מתרגשים לקרא ספר על המנהיג המהולל שלכם הרברט פרסיבל דוב אסקוויר- אני!!!,
אני יודע שחלק מכם חושבים שאני סתם דוב קוטב רשע, אז מי שחושב ככה  שפשוט יגיד את שמו ואני אטפל בו! מוואה אאה אהה!!!

כפי שאתם יודעים יש לי צבא של סרטנים די טיפשים ומוזרים והמנהיג שלהם הוא קלאטזי הסרטן,
קלאטזי הציל אותי פעם מקרחון ובגלל זה אני עדיין נמצא איתו, כי הרי בלעדיו כל ההמצאות שלי היו מושלמות, כמו מיכל הסודה.
אני שונא פינגווינים אבל ממש שונא, אבל ששת הפינגווינים שאני הכי שונא הם:
רוקי- דביל
 ג'אט פאק גאי- חסר חוש הומור
 דוט- מומחית בלהפתיע אנשים עד מוות
PH - "מלכת" כדורי השיער המעצבנים
גארי- "גאון הגאג'טים" (בכאילו)
וכמובן המנהל של הסוכנות עם המילים המשעממות שלו.

ויום אחד אני אכלא אותם ואהרוס את סוכנות השמיפיאף(EPF) שלהם ואני השתלט על האי!
עשיתי את זה כבר במבצע הבלאק אאוט אבל הוא נהרס כי סוכני השמיפיאף הרסו לי הכל!!!

טוב בואו נתחיל לספר את הסיפור של המנהיג המהולל שלכם אני!!! מוואה אאה אאהה!!!

8 תגובות:

  1. אפשר להשתתף בסיפור?
    erika9505

    השבמחק
  2. אפשר גם להשתתף?

    השבמחק
    תשובות
    1. אתם לא זוכרחם, הבטחתי לשניכם שאתם תשתתפו בפרק 8

      מחק
    2. אני יכול גם להשתת:?

      מחק
    3. נכון! שחכתי!
      אני אהייה סלב (:
      erika9505

      מחק
  3. אבל לא כתבו את הפרק השמיני

    השבמחק
  4. מתיתמשיך
    ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    השבמחק

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!