יום חמישי, 11 באפריל 2013

מעקב אחרי נינג'ה!

שלום לכם,

מעקב

כידוע לכם מי שיחליף את בסינמוס הוא נינג'ה,הוא כבר כבר קצת בבלוג של ק"פ אבל אני החלטתי לעשות משהוא מיוחד.
היות והוא חדש,כדאי לעקוב אחריו ולנסות לראות אם הוא יעשה עבודה טובה כמו בסינמוס.
אגב,שמו במציאות של נינג'ה הוא ארון ג'ונסון,בלי לצחוק,השם נשמע יהודי...
המעקב יתחיל בפוסט הבא שהוא יכתוב,ותהיה כתובת "מעקב" למעלה. לבסוף אני אעשה סיכום של הכל. וכך המעקב ייגמר.


תחפושת של סוכנת מתעקב(מאד),כי אני כותב לכם ממקום שאי-אפשר להסבירו ואין לי מחשב בזמן הקרוב,כשאהיה אחזור לפרסם כרגיל,בינתיים יש רשומות קצרצרות מאד.
למשחק אני לא יכול להיכנס עד אולי יום העצמאות(!),כך שאני לא אוכל להתעדכן בחדש,וכף לא אוכל לכתוב ממשית על המשחק בבלוג.



להתראות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!