יום חמישי, 18 באפריל 2013

גבישים ברחבי קלאב פינגווין!

שלום לכם,

היום יצאתי לטייל עם הפאפל שלי נוני,אבל הכל השתבש.



בהתחלה נחנו,ואז הפאפל שלי רחרח משהוא מוזר.

הפאפל שלי הראה לי שני גבישים מוזרים שהיו בחוף המגדלור.




ואז מרב סקרנות המשכתי לרציף.

כשהגענו לרציף ישבנו לאכול,אבל אז הפאפל רחרח עוד גבישים.

מצאנו עוד שלושה גבישים. הייתי סקרן להמשיך,אבל הפאפל שלי רצה לשחק בכדורי שלג אז הלכנו למבצרי השלג.

שחקנו קצת בשלג ואז הפאפל רחרח עוד גבישים.

מצאנו שלושה גבישים,פתאום התחלתי להתעניין מאיפה הם באים. אבל קודם כל,הפאפל שלי משך אותי ליער.

כשהגענו ראיתי המון גבישים וגם ראיתי תחנת מחקר מאולתרת. אז הלכתי לתחנת מחקר המאולתרת.

מצאתי תחנת מחקר מאולתרת לחקר הגבישים המפוזרים שמצאתי. מצאתי כל מיני מכשירים שבודקים הגבישים. התעניינתי לדעת של מי תחנת המחקר ולמה.

גיליתי שזאת תחנת המחקר של גארי המדען,ושהוא חוקר את הגבישים. שאלתי קצת לגבי הגבישים.



אני: מה הגבישים האלו?
גארי: אלו גבישים מיוחדים בעלי כוח רב!
אני: ומאיפה הגבישים באים?
גארי: עוד לא ברור לי...
אני: כמה גבישים אתה צריך למחקר?
גארי: הרבה,אם אתה מוצא תביא לי אותם לתחנה ותעזור לי!



אחרי זה הלכתי לבית שלי,וראיתי משהוא מיוחד!



ואז כשהגעתי לצד הבית שמתח לב שיש גביש גם בחצר האיגלו שלי!






שימו לב! כל גביש שאתם מוצאים הביאו לתחנת המחקר של גארי ביער,הכוח של הגבישים יתחיל להשפיע ב-25 באפריל!





להתראות!

3 תגובות:

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!