יום שלישי, 30 באפריל 2013

עדכוני ספרים | מה הספר החדש?

שלום לכם,

רוצים עוד ספרים?נספר כי בקרוב יהיו עוד,וכי בקרוב יצא פרק 2 לספר "חייו של דב קוטב מוקף בסרטנים מוזרקים וסוכנים מעצבנים",פרק 3 של "תחפושת של סוכנת" עלה,בקרוב פרק 2 של "חלומות של פאפל - כי גם לפאפל יש חלומות",ובקרוב יהיה סיפור חדש...
בנוסף,בעקבות הביקורת על פרק 2 של "תחפושת של סוכנת" שיניתי קצת את הדברים,אתם מוזמנים לראות מה שונה בפרק 3.

ממש בקרוב יגיע ספר חדש...ספר הרפתקאות מדהים שאני(נהוראיי)וטל כותבים ביחד,אני עדיין לא מספר מה שם הספר ומי הדמות הראשית,רק אביא לכם תמונת הצצה:








בנוסף,אני מחזיר את "החיפוש אחר הפאפלים" לשני פרקי סיום שיעלו בקרוב ברשומה אחת. אתם תוכלו להיות מעט המומים מהסוף,אבל אל תדאגו,זה לא יהמם כמו הזהות של המנהל(אנט ארטיק).

בנוסף,אני מביא לכם שני הצצות בכתה לספר "הג'אם האחרון" שיצא ביוני,הצצה אחת היא מההקדמה של הספר והשניה היא מאחד פרקי הספר. הצצות מודגשות. קבלו:
1. "הכירו את קיינדס,בעצם,מי לא מכיר?קיינדס היא D.J. מצליחה,שמנסה להתחרות ולא להתחרות בלהקה של אחיה,הפינגווין-בנד שהצליחה עוד לפני שקיינדס התחילה את קריירת ה-D.J. אז בכל מקרה הם חברים אהבל לא חברים. קיינדס היא זאת שגם הייתה אחראית על שינוי התדמית המוזילקתי,ושל הלבוש שלהם,אז אפשר להגיד לה שהיא טובה בזה. פולו פיאלד רוצה להיות מוזיקאי יחד איתה,אבל שהיא מנסה להסביר לו אבל הוא לא מקשיב,ובכל מקרה אולי במהלך הספר היא תגייס אותו לטובתה. ספייק הייק בכללי לא ממש אוהב את קיינדס והוא...."
2. "קיינדס התקדמה והביטה לצדדים,הכל נראה בטוח,היא המשיכה,אבל אז זה קרה. 'הינה את!' קרא פולו פיאלד,'מה אתה..?' שאלה בגמגום,'אני עוד מעט יתחנן,ואז אני יקרא לראש אייל!' אמר,'מי זה ראש אייל?' שאלה קיינדס,'בסינמוס ההוא...' ענה,'טוב תקשיב לי פינגווין שחור עם פסנתר שהוא לא יודעא לנגן בו ו...' החלה לצעוק קיינדס ואז נקטעה,'הפסיקי!תחתמי..' אמר ספייק הייק שצץ לו פתאום,'מה זה?' שאלה,'חוזה' ענה,'חשבתי שאתה לא סובל אותי?!?!' אמרה,'הפינגווין-בנד מתפרקים,אני מחפש משהוא חדש...' אמר,'מה?למה?' שאלה,'את אשמה קיינדס,את הורסת ל-PH ועכשיו גם להם..מצטער,עכשיו תחתמי?' אמר ספייק הייק. קיינדס החלה לרוץ למקום ההופעה האחרונה(שהייתה עמוסה מאד)שבה הם הודיעו על ההתפרקות ושרו שיר אחרון לתמיד. 'לא!' צעקה,אבל אז שני מאבטחים עצרו אותה. 'שלום לך הורסת,' הם אמרו ואז זרקו אותה מאותו המקום,'לא!' היא צעקה,'את אשמה,את הורסת הכל!' תחקו המאבטחים וקראו ואבטחה נוספת,שגרשה את קיינדס.

שמתם לב שנוסף לדף הסיפורים ספר בשם 'צרות של פאפלים' וכתוב את שמי בסוגרים...?










להתראות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!