יום שבת, 11 במאי 2013

חייו של דוב קוטב מוקף בסרטנים מוזרים וסוכנים מעצבנים- פרק 2!


היי לכולם!
מצטער שהתעקבתי בפרסום, הפרקים מוכנים פשוט לא יכולתי לפרסם אותם!
ולגבי הסיפור- חלומות של פאפל- כי גם לפאפל יש חלומות! פרק 2 יגיע בקרוב!


טוב, בואו נתחיל!

"חייו של דוב קוטב מוקף בסרטנים מוזרים וסוכנים מעצבנים"
       
פרק 2'- בלגן במחבוא:

היי לכם פינגווינים טיפשים, כן זה אני המנהיג המהולל שלכם הרברט פרסיבל דוב אסקוויר המדהים!

היום התעוררתי בבוקר והחלטתי שהיום זהו אני לוקח יום חופש והולך לנוח לי במדבר של הקלאב פינגווין, אבל אני לא סומך על הסרטנים ואני לא הולך להשאיר אותם לבד במחבוא אז החלטתי לשים פה מצלמת אבטחה וללכת, וכך עשיתי.
File:Herbert and klutzy.png









יצאתי מהבית עברתי ליד הרבה פינגווינים מטופשים, שמשחקים להם בכל מיני משחקים משעממים, ראיתי כמה פינגווינים שנלחמים במשחק המטופש של הננסאי (סנסאי) הזה- "פארד ג'יקסו" ("קארד ג'יטסו) ואז הגעתי למדבר המושלג של ק"פ!, איזה כיף סוף סוף קצת שקט!!!
התיישבתי לי על כסא נוח אכלתי פיצה צימחונית טעימה ונחנתי, ונחתי, ונחתי, ונרדמתי.

פתאום התעוררתי ונזכרתי בקלאטזי והסרטנים!
נכנסתי מהר למחשב שלי חיברתי את עצמי לאינטרנט של הEPF ואז התחברתי למצלמת האבטחה וראיתי את הדבר הכי מעצבן בעולם!

מסתבר שהסרטנים ערכו מסיבה, לכבוד סרטן אחד בשם קלוקי שחגג היום יום הולדת 9999999 שנים!
והרסו לי את כל  המחבוא!, ואני כרגיל הייתי צריך להרוס את כל החופשה שלי בשביל לעצור אותם!,
הגעתי למחבוא, נכנסתי פנימה והמחבוא היה נוצץ ומבריק!!!
איך זה יכול להיות לפי מצלמת ההבטחה, הסרטנים עשו מסיבה ובילגנו את הכל איך זה יכול להיות!
ואז קרה הדבר המוזר ביותר קלאטזי ניגש אליי ופתאום צמחו לו רגליים וידים והוא הפך לגארי ואז הוא אמר: "הכל בעזרת.... קסם!".

ופתאום התעוררתי וגיליתי שכל זה היה חלום ומסתבר שבכלל לא הלכתי לשום חופשה והיום הזה לא היה קיים בכלל, איזה מזל!

ואז קלאטזי נכנס לחדר ואמר לי "זה אמיתי"!

ואז צרחתי אאאאאאאאאאאה והתעלפתי!
כרגיל הסרטנים הורסים לי הכל!!!

---------------


פרק מוזר, לא?<

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!