יום חמישי, 2 במאי 2013

עדכון לגבי המסיבה הבאה, מסך פתיחה חדש, מסך פרסומת חדש ומסך סיום חדש!

היי לכולם!
קודם כל, רק רציתי להגיד שסוף סוך זה ודאי, המסיבה הבאה היא:
"מסיבת חגיגות השלג"

ובמסיבה הזאת דוג'ו השלג יפתח סוף סוף לאחר שנתיים וחצי מאז דוג'ו המים!
וסנסאי יגיע במסיבה הזו!

ועכשיו לדבר הבא, מסכים!


היום יצאו מסך פתיחה חדש, מסך פרסומת חדש ומסך סיום חדש!
כל המסכים נראים אותו הדבר לכן אפרט עליהם ביחד.



מסך פתיחה:






















מסך פרסומת:










מסך סיום:





















והנה התרגום לשלושת המסכים:




















כנראה כמו שהיתה התפרצות של הר געש לפני פתיחת דוג'ו האש,
וגשמים חזקים לפני פתיחת דוג'ו המים,
תהיה סופת שלגים לפני פתיחת דוג'ו השלג!

האם לכם יש השערה אחרת?
שתפו בתגובות!


5 תגובות:

  1. אני חושב שלא היה שיטפון אלא שהיה סופה של גשם....שיטפון זה כמו צונמי,ולדעתי לא היה,אלא סופת גשמים בזמן מסיבת ליל כל הקדושים שנמשכה מעט אחרי ואז הדוג'ו מים נפתח.

    השבמחק
    תשובות
    1. לאחר ליל כל הקדושים ב- 2010 העננים נשארו ובגלל עומס התחיל לרדת גשם, ירד המון גשם והוא גרם לשיטפון

      מחק
    2. על הגשם אני יודע,וזה שהוא נשאר אחרי ליל כל הקדושים אני יודע,אבל שיטפון??שיטפון זה גל מים ענק כמו צונמי.

      מחק
  2. אמרתי לך שמה שהיה כתוב
    השלג מגיע זה כוונה למתח!
    והנה צדקתי
    יבוא סופת שלגים ענקית שתכסה את כל קלאב פינגווין יותר מעכשיו!
    בטח העבודה בקטלוג תהיה העבודה הזאת של לגרוף או את השלג
    או משהו אחר

    השבמחק
  3. אני ראיתי את כל פרקי איירון מן ואני יודע המון על טוני סטארק



    ת


    השבמחק

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!