יום חמישי, 2 במאי 2013

תחפושת של סוכנת-פרק רביעי:תחפושת של שאלה




פרק רביעי: תחפושת של שאלה


הבעיות נפטרו,ובזכותי האי בטוח,ומאות איבדו את עבודתם(EPF). שיעור האבטלה עלה בגללי,טוב,לפחות האי לא מסוכן. אפילו סוכנות ה-PSA החדשה שבזכותה ויותר נכון בזכותי זה קרה נותרה ריקה מכל איש. הפכתי למעט שנואה,זה לא זמנים שאני יכולה לבחון תחפושות,כי אחרי זה יהפכו אותי לתחפושת של פינגווין חולה. תודה קטנה על כך שהרברט כלוא ופרוטבוט הושמד אין,איזה עוד צרות יש?אה,נבלי שלג,שחוסלו מלפני מאות שנים ועוד מלפני התאוריות של סנסאי המעצבן הזה. והאמת,החלטתי להפסיק לכתוב ביומן הזה,כל עוד אני מביאה רק רע איתי אין לדעת מה יקרה ליומן. לכן,זה הסוף. אבל לפחות כל האי בטוח ולא יקרה לו כלום לעולם!

אני מתחרת על מה שכתבתי,זה משהוא אחר לגמרי. הרברט עשה מיליוני רובוטים זהים לפרוטבוט,אבל הם מצייתים לו. הוא השתלט על האי,כל הסוכנים הבכירים כולל המנהל כלואים. וכדי לוודא שהפעם הסוכנים לא יעשו משימות נסתרות,כל מי שייתפס יקבל גזר דין שנאסר עלי לכתוב ביומן. הרברט שחרר רק אותי,מוזר,אבל בינתיים אני מרגישה מעט בטוחה. והפעם זה סופי,האי לעולם לא ישתחרר מהרברט!

האי שוחרר,הרברט הצליח להשתלט על החוג הארקטי והפך אותו לחם,האי שוב בטוח. וכמו שאמרתי,זאת השורה האחרונה.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
מה אתם אומרים?זה סוף הספר?ואם לא,מה יהיה ההמשך?כתבו בתגובות מה אתם חושבים!
בראשון תגלו אם יש עוד פרק או לא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!