יום חמישי, 30 במאי 2013

פרק 4!

היי לכולם!
הנה מתחילים:

"חייו של דוב קוטב מוקף בסרטנים מוזרים וסוכנים מעצבנים"
       
פרק 4'- אני רעב לפיצה:


היי לכל הציפורים הארורות! כן אני יודע שאתם שוב מתרגשים לדבר עם המנהיג המהולל שלכם- הרברט פרסיבל דוב אסקוויר!

כפי שאתם יודעים הלכתי לחפש פיצות כדי להפוך את כולם לפינגוויני פיצות!

חיפשתי וחפשתי ואז גיליתי כמה דביל הייתי!
פיצות יש בפיצרייה!
אבל אני לא יכול ללכת לפצרייה יזהו אותי מה לעשות?
מממ 
אני יודע אני אתחפש לפינגווין יש לי תחפושת מחג "לאהוב את יריבך" החג השנוא עליי!!!

התחפשתי לפינגווין תורכיז בשם i Like Pizza! 

והלכתי לחנות הפיצות!

הגעתי לחנות וניגשתי למוכר, תכננתי לפזר שם גז צחוק ואז לגנוב את הפיצות!

ואז פתאום שני פינגווינים סוכנים חשאיים נכנסו לחנות!

Rookie Cut Out



אחד מהם זה היה הסוכן החשאי המעצבן הזה רוקי הסוכן הדביל עם הבגדים המכוערים שלו!




ואת השנייה לא הכרתי, היא הייתה פינגווינית בצבע תכלת עם בגדים מכוערים של סוכנים קראו לה Mayal מומחית הריצה, יותר נכון ממוחית הריצה אחרי דובי קוטב מסכנים!



נכנסתי קצת ללחץ מה יקרה עם הם יתפסו אותי!

רגע אחד, אני מדבר כרגע על רוקי!!!
זרקתי את גז הצחוק על הריצפה וכולם התחילו לצחוק!, חוץ מרוקי ומ-  Mayal!
איך זה קרה? מה הם חסינים לגז צחוק?
מסתבר שהיו להם מסכות חמצן!!!

ואז הם ניגשו אלי וראיתי שיש להם גם מאתר דובי קוטב ביד!

אוף למה היא חשבה על זה!, (אמרתי היא כי אני דיי בטוח שרוקי לא חשב על זה!)
ברגע שהם התקרבו לקחתי את הפיצות והתחלתי לרוץ לכיוון המחבוא רצתי ורצתי,
ובסוף האבדתי אותם!, איזה כיף הם לא ימצאו אותי!

פתאום אני רואה משהו מתקרב מרחוק!, זאת היתה Mayal ממוחית הריצה אחרי דובי קוטב מסכנים, שרצה והיא גם סחבה את רוקי עליה!

אני רצתי ורצתי הכי מהר שיכולתי אבל היא תפסה אותי ושמה עליי אזיקים,

ואז פתאום קלטתי שאני ליד המגדול בשנייה שהם לא הסתכלו ירקתי על האיזיקים והחלקתי את הידיים החוצה ורצתי למגדלור עלי לקומה העליונה לקחתי מנוע סילון ועפתי משם!


עפתי לי לכוון המחבוא וראיתי את  Mayal ואת רוקי למטה, וראיתי שרוקי מתחיל להתקרב לכיווני,
להתקרב לכיווני!!!
וואו איך שחכתי שיש לו כובע פרופלור טסתי מהר מאוד והגעתי מעל המחבוא ואז המפלצת הסרטנית דובית קוטבית יצאה מהמחבוא רוקי ראה אותה וראה את גארי הפיצה את הפיצות ואת ההסתכלות של המפלצת על הפיצות והבין איכשהו מה קרה!

הוא ירד למטה נתן למפלצת פיצה, המפלצת ירתה קרן פיצה עליו והוא הוצי מראה שהפכה את המפלצת לפיצות!


ואז הוא התקרב אליי ואמר לי עכשיו יש לך כמה פיצות שאתה רוצה כדי לך להיות רעב לפיצה!


וכרגיל אני נכשלתי הסוכנים הצליחו!

"יופטידידו איזה כיף לי!!!"(בציניות)

פרק 5 בקרוב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!