יום שישי, 31 במאי 2013

ספר חדש!-יומנו של גיבור!

שלום לכולם!
כאן gal7000!
אני מהיום יהיה גם כותב סיפורים והסיפור הראשון שלי הוא: יומנו של גיבור!
תקציר הסיפור:
פינגווין ושמו גל (gal) שחי בשנת 2030 בלי אביו, וחושב שהוא נפטר עוד לפני שגל נולד בכלל.
יום אחד אמא של גל הביאה לו יומן ואמרה לו שביומן הזה יש סוד גדול שיעזור לך להתחיל את המסע לניצחון האויב הגדול ביותר, המנהל החדש!
במהלך המסע הוא פוגש חברים חדשים ויריבים חדשים ומנסה לבדוק מי הוא באמת אביו!

הפרק הראשון הוא חלק ממה שכתב האיש הקודם שהחזיק בו והחביא את סודותיו.

פרק ראשון:
  מספר:0099    תאריך: 21.6.2030   מקום: מסווג    שם: מסווג

היום נבחר המנהל החדש אשר אפילו לא יודעים אם הוא היה אי פעם סוכן.
המנהל הקודם כבר יצא לפנסיה ואמר לי לדאוג שהמנהל החדש לא יעשה צרות אבל המנהל הקודם כבר לא נמצא ואני בטוח שהמנהל החדש קשור לזה.
אני צריך להעביר את היומן הזה למישהו שאני מכיר ושלא יחשדו בו.
מישהו שאני בוטח בו בזמן שאני יוצא לרגל אחרי המנהל החדש.
בנתים אני יסתיר את הדפים האלו.
איך?:מסווג!
אני מקווה שאני אצליח להעביר את היומן אליו ואם אתה קורא את זה אז שתדע:
אני אבא שלך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!