יום ראשון, 21 ביולי 2013

יומנו של גיבור-8-מוצאים את אבא חלק ג'!

פרק 8:
מוצאים את אבא ג':
מספר: 0036 תאריך: 25.6.2030 מקום: קצה ההר שם: גל

טוב אז איפה הייתי?
האאאא כן.
טוב אז שמעתי שאגה מהמערה.
ואז הוא התקרב אלי.
יותר נכון לומר הם....
זוכרים את היטי שהפחדתי?
אז נראה לי שהוא הביא את כל המשפחה שלו.
5 יטים עם פרווה מוזרה לבנה באו ותקפו אותי.
ניסיתי להפעיל את הטלפון אבל ישר ידעתי שאסור לי כי אני צריך להשתגר ונשאר לי עוד דקה אחת להטעין אותו.
אז ידעתי מה אני צריך לעשות!
אני צריך......... לרוץ!
אז רצתי ורצתי ועשיתי סיבובים במשך 50 שניות וחשבתי מה לעשות כי נשאר לי רק 10 שניות כדי שהטלפון החשאי המיוחד היטען לגמרי.
אז התחלתי לטפס על ההר ונשארו לי כבר 5 שניות אבל היטים כבר השיגו אותי.
ואז אחד מהם שלח את היד שלו לטפוס אותי ובשניה שהוא נגע בי השתגרתי לקצה ההר.
איזה כיף ומזל!
אני צריך לגלות עוד דברים על הטלפון הזה!
טוב אז נכנסתי לתוך מערה שהייתה על קצה ההר וראיתי איזה פינגווין.
הוא ישב ליד שולחן ענקי בצורה של חצי מעגל.
היה לו כמה מסכים על השולחן שבהם מוקרנים אזור כזה שנראה כמו הסוכנות וחדר עם מישהו שענן שחור מקיף אותו.
הפינגווין הזה ריגל אחרי המנהל?
איך זה הגיוני?
הרי בודקים את החדר שלו כל יום כדי לוודא שלא מצוטטים לו ואין מצלמות.
ואז הבנתי שהמצלמה מוחבאת בתוך הקיר והיא מצלמה שעוברת דרך הקירות!
אמרתי לפינגווין שלום והוא הסתכל עלי והתחיל לדמוע מהעיניים שלו.
ואז הוא אמר לי:
"בני חזר אלי"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!