יום שבת, 27 ביולי 2013

יומנו של גיבור-9-להפיל את המנהל חלק א'!

פרק 9:
להפיל את המנהל א':
מספר: 0036 תאריך: 26.6.2030 מקום: מסווג שם: גל

זה היה אבא שלי!
אתם יודעים איך בכיתי?
אבל לא בכי בגלל שכאב לי אלה בכי של התרגשות.
אתם יודעים איך זה מרגיש?
זה מרגיש כאילו.. לא יודע כאילו, לא ראיתם את אבא שלכם כל חייכם ובגיל 12 כבר אחרי שאתם חושבים שהוא מת.
טוב הדוגמה לא יותר מידי עוזרת כי זה מה שקרה באמת.
אבל חייבים להמשיך.
טוב אז אחרי שהתרגשתי מאוד הוא בא וראה שאני מחזיק את הטלפון החשאי שלו אז הוא שאל אם הוא יכול לקחת אותו לשניה אז הבאתי לו אותו והוא לקח מברג וסובב איזה בורג ואמרתי לא!
אל תעשה את זה אתה תקלקל את הטלפון!
ואז הוא אמר לי להירגע ואחרי שנרגעתי הוא הסביר לי שהטלפון מסובב כל הזמן קצת את הבורג הזה וככה הוא נטען.
בזה שסובבתי אותו הוא נטען מהר יותר.
אז הוא לחץ על כפתור השיגור והופענו בבית שלנו.
כשהגענו הלכנו ביחד למפקדה כדי לקחת את הדברים של אבא.
הגענו למפקדה ואז ראינו שכל הדברים שלי ושל אבא שלי בפח הזבל!
אז שאלתי את אחד הסוכנים מה קרה אבל הוא ענה שזה מסווג אבל אבא שלי חיפש סוכן אחר שהוא חבר שלו וכשהוא מצא אותו החבר אמר שהמנהל אמר שאנחנו מתנו בהר ביחד מיטים.
אז אני חושב שהמנהל שלח את היטים!
אבל איך?
טוב אז לי ולאבא שלי נמאס מהמנהל אז צירפנו כמה סוכנים אמינים ויחד התחלנו מבצע: מבצע הפלת המנהל!
אבל אז הגיע המכשול הראשון.
יותר נכון מכשולים.

---------------------------------------------------------------------------------
מה לדעתכם המכשול הראשון שלהם?
ואיך לדעתכם היטים קשורים למנהל?
אם תעשו תשובה אחת נכונה תקבלו חצי מהפרק הבא ואם שני תשובות נכונות תקבלו פרק שלם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!