יום שני, 1 ביולי 2013

תחפושת של סוכנת-פרק עשירי:תחפושת של פרוטבוט


- צלצול טלפון נשמע -
דוט:הלו!
בן:זאת דוט?
דוט:כן,מי זה?
בן:בן,מנהל ה-PSA החדשה...
דוט:מה עכשיו?
בן:רציתי לבשר לך שספייק הייק הבטיח מימון כספי לתופס את פרוטבוט
דוט:אתה רציני?
בן:ודאי,אני התחלתי לחפש...
דוט:אז מה אתה רוצה ממני?
בן:לאחל לך בהצלחה...
דוט:גם לך,להתראות...
- דוט רצה לחדר המשימות -
דוט:ג'ט,שלח צוותים לאתר את פרוטבוט!
- ג'ט פאק גיא צוחק -
דוט:מה מצחיק?
ג'ט:עכשיו גילית על זה?שלחתי לפני שעה...
- פרצוף זועם של דוט -
דוט:תגיד לי שתמצאו...
- ג'ט פאק גיא צוחק -
דוט:מה הפעם?
ג'ט:מצאנו אותו לפני 10 דקות,הוא בחדר בדיקות
דוט:למה התקשורת לא יודעת?
ג'ט:כי אז ינסו לחטוף אותו...נחכה קצת
- פרצוף זועם מאד של דוט -
דוט:אני רוצה לדבר איתו בפרטיות...
ג'ט:למה?
דוט:בזמן תחילת משימתי לכלוא את הרברט קרה בינינו משהוא...
ג'ט:מה קרה?
דוט:הוא חטף אותי ו...
ג'ט:מה?
דוט:אני רובוט,טוב?
- פרצוף המום של כל אנשי החדר -
ג'ט:ודאי,
- ג'ט פאק גיא לוחץ על המתג -
- דוט נכנסת לחדר של פרוטבוט -
פרוטבוט:שלום דוט,
דוט:תראה אותי,תראה למה הפכת אותי!
פרוטבוט:רובוט?
- התפרצות של היומן לחדר -
יומן:דוט,אל תקשיבי למילותיו...
דוט:מה?
פרובוט:קוד הפעלה אישי 6778,ציות מלא ל-UP10K
דוט:המערכת הופעלה
פרוטבוט:קודם כל,תשחררי אותי!
דוט:מיד UP10K,
- דוט משחררת את פרוטבוט -
פרוטבוט:ובנוסף,מהיום שמך הוא "רובוט T",וכדי להבטיח זאת שני זאת אצל היומן!
דוט:מיד UP10K,
- דוט משנה את שמה בהגדרות היומן -
- שינוי הגדרות שם -
- טוען שינוי הגדרות שם -
- טוען שינוי הגדות שם -
- הגדות השם שונו -
פרוטבוט:ועכשיו חסלי את היומן!
רובוט T:מיד UP10K,
יומן:אל תעשי זאת!
214358888888888888888888234433584אSDFGTYTJNTDTYTBD57578ֲֳֳִִִֵֵֵֵֶֶֶֶַַַָָׁׂׂטֵֶַָָׁׂׂרכהנמ צלחיעכגדכאטֲֳֳִִֵֵֶֶַַינהבסגכעיחלךלJNHGFDSARFTYGLKYTFIIF5434534ֶקֵ3'געֱֲֲֳֳֳִִִֵֵֵֶֶֶַַַָָָׁׂׂ
- משנה הגדרות יומן -
- משנה הגדרות יומן -
- מגדיר יומן מחדש -
- מגדיר יומן מחדש -

שלום לכם, אתם תוהים מה קורה כעת?את כל הפרקים שקראתם כתבתי אני(היומן) אחרי כל דבר שקרה לי ולדוט ושלחתי לנהוראיי על מנת שיפרסם. כעת, פרוטבוט עומד להרוס את כל האי והכל בסכנה(כולל הבלוג). כעת אני(היומן) מצא בכלא וכותב לכם את זה ולא בגוף שלישי כמו עד עכשיו, אצטרך ממכם עזרה בקרוב במפגש הצלה שיתקיים.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

שימו לב! כתבתי את הפרק ולאחר שפרסמתי אני מצטער על מרבית הפרק, אך בכל זאת אמשיך מאותה נקודה בפרק 11.

תגובה 1:

  1. אפשר להצטרף לסיפור?????? שם הפינגווין ידוע בלוח המודעות.

    השבמחק

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!