יום חמישי, 18 ביולי 2013

הבניות במפרץ ממשיכות!

אז לפני שאתחיל לכתוב,
אני אגיד סליחה שלא עדכנתי לכמה זמן.
פשוט הייתי ביוון :)

נתחיל,
הבניות במפרץ התחילו לא מלפני הרבה זמן.
והנה המשכן:











התחלתי לחקור, למה דווקא במפרץ תהיה המפקדה לחקירה?
הגעתי לכה מקומות חלופיים ששווה לבדוק:
-מפקדת ה-EPF
גם שם יש בנייה, לכן לא התעמקתי שם.

-המכרה היא אתר החקירה המרכזי שלי.
ואחריו:
-האוניברסיטה.
חשבתי, שיש בבית הספר מטבח, כיתה ויציאה למגרש.
אולי יהיה שם איזשהו קשר לחלל ולחקר שקשור לבנייה.
לא מצאתי כלום, המשכתי במסע.
התחלתי לאבד תקווה, וכמו שאני תמיד עושה, חזרתי לנקודת ההתחלה.
הסתכלתי על המפרץ והתעמקתי בפרטים הכי קטנים.
ומצאתי את התשובה!
בין הר הסקי למגדלור מופיעות חלליות!!!
אז זאת הסיבה!
מעקב חללי אחר מעבורות אלה!

אם יש לכם משהו להוסיף ולעדכן,
שתפו אותנו בתגובות!

עד כאן,
כפיר.

3 תגובות:

  1. אם תשימו לב תוכלו לראות את ה"חלליות" האלה, או יותר נכון, קוראים להם כדור המוות מסרטי מלחמת הכוכבים והם נמצאים בהמון מקומות בקלאב פינגויין כמו בעיר, בהר, בכפר,במפרץ,ועוד

    השבמחק
  2. אנונימי, אני יודע.
    אבל חיפשתי סיבה למה שם, והנה מצאתי.

    השבמחק

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!