יום רביעי, 24 ביולי 2013

תחפושת של סוכנת-פרק אחד עשר ואחרון:הסוף ג'


יומן:פרוטבוט יגלה שאנחנו לא באי, יעצור את הפצצה, יחזיר אותנו ויפוצץ!
דוט:הוא לא יודע בהלכנו בכלל, יש כפילים רובוטיים של כולנו באי.
יומן:מה?
דוט:חברים, הסתכלו לכיוון האי!
יומן:רגע, פרוטבוט גם יתפוצץ?
דוט:בוודאי!
- האי מתפוצץ והורס את כל מה שיש עליו -
- בעקבות הפיצוץ הקרחון עץ לכיוון מזרח ונשבר -
ספייק הייק:כל מה שבנינו בכל השנים האלה...
דוט:נכון הרברט...
- דוט מורידה את המסיכה שהייתה על ספייק הייק -
- ספייק הייק מתגלה כהרברט -
יומן:איך?
דוט:מה זה משנה, תוציא את ספייק הייק מהארון חומרי ניקוי.
- ג'ט מוציא מכיסו נשק ומחסל את הרברט -
- ספייק הייק מגיע לכיוונה של דוט -
ספייק הייק:מה נעשה עכשיו?
דוט:נתחיל הכל מההתחלה.
- ג'ט פאק גיא מתקרב אל דוט -
ג'ט:בהזדמנות זאת...דוט, תתחתני איתי?
דוט:אתה רציני?
ג'ט:אלא מה?
- זיקוקים נורים מתוך המים -
דוט:מה זה?
-רוקי מוציא את ראשו מהמים -
רוקי:שרדתי את הפיצוץ, מזל טוב!
ספייק הייק:חברים, בואו נתחיל את הכל מחדש והפעם בהצלחה ובשלום!
- קול פינגווינים מריעים וזיקוקים -



כעבור 10 שנים



דוט:ג'ט איפה הילדים שלנו?
ג'ט:משחקים בגינה...
דוט:תקרא להם!
ג'ט:אלפא, דלטא ולילאן בואו לאכול!
אלפא:אני בא אבא!
דלטא:אני באה אבא!
ליליאן:אני באה אבא!

קיינדס:אתה בא איתי הערב למסיבה נכון?
רוקי:בטח,
קיינדס:אמרתי לך כמה אני אוהבת אותך?
רוקי וקיינדס:אני אוהב/ת אותך!

סוכן:אנט ארטיק, המשימה בוצעה.
אנט ארטיק:יופי, קודמת לדרגת סוכן בכיר בסוכנות ה-EPF  החדשה!
סוכן:טוב, בי, נתראה בבית.




הסוף

תגובה 1:

  1. זה באמת קרה קיידנס באמת אוהבת את רוקי ? וג'ט אוהב את דוט ? זה מצחיק מאוד

    השבמחק

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!