יום שלישי, 16 ביולי 2013

פרק 8!



היי לכולם!
הנה מתחילים:

"חייו של דוב קוטב מוקף בסרטנים מוזרים וסוכנים מעצבנים"

       
פרק 8'- בורחים, חוזרים, נטרפים:



מה קורה פינגווינים מעצבנים?
התגעתם אל השליט המהולל שלכם הרברט פרסיבל דוב אסקוויר?

כפי שאתם בטח זוכרים בעזרת מוח האפונה שלכם, PH המעצבנת לכדה אותי!
והיא העבירה אותי למפקדת הEPF!
כשהגעתי לשם ישר 2 סוכנים מטומטמים לקחו אותי לאיזשהו תא מוזר, וישבתי שם כמה שעות, חיכיתי וחיכיתי, בינתיים ניסיתי לתכנן תוכנית בריחה.
עד שבשעה 4 בדיוק, גארי, "והמנהל" הגיעו.... מעצבנים.....
שניהם ניגשו אלי ואמרו לי שבקרוב יגיע אליי אורח. כמובן שניסיתי לתקוף אותם, אבל הם השתמשו במגן מוזר כזה אז כשנגעתי בהם התחשמלתי...
אוקייי זהו!!!!!!! זה מספיק!!! ככה הם מתנהגים לשליט המהוללללשלללהם!!!
אני עוד אנקום בהם!!!!!!... אבל רגע? אורח? מי זה יכול להיות? קלאטזי?
ואז שניהם הלכו, וכשגארי יצא מהחדר, ראיתי את המנהלת אופס כלומר המנהל מוציא לי לשון... אוף מעצבן...
ואז החלטתי לנמנם קצת.. חו פיש חו פיש חו פיש...........
ואז התעוררתי, חשבתי שאני חולם, אבל לא חלמתי, יש חדשות טובות וחדשות רעות מאוד מאוד מאוד!

החדשות הטובות שהסוכנים תפסו את פרוטובוט!
הרעות מאוד מאוד מאוד הן שהוא נכנס איתי לאותו כלוב!!!!!!!!!!!!!!
אני לא מוכן לא מוכן להיות איתו באותו כלוב!
אבל בשנייה שהתקרבתי אליו, הסוכנים הוציאו לו את הבטרייה, וריססו גז הרדמה, ונדרמתי............
אני חושב שעברה כבר יותר מחצי שנה, כי כשהתעוררתי הייתי שעיר ברמה אדירה.. אבל זה לא משנה לי כרגע, כשהתעוררתי ראיתי את גארי איתי בכלוב... 
גארי איתי בכלוב!!!!!!!!!
מה הוא עושה פה, ניגשתי אליו, אבל הוא רק חייך ואמר לי, זה אני פרוטובוט אל תתקרב אליי, בעזרת הסוללה המיוחדת שלי, הפכתי את עצמי לגארי, ואני יכול להשתחרר ולהשתלט על האי!, התוכנית האחרונה שלי עם T3 לא עבדה, כשהוא החליט שהוא רוצה להיות עצמאי אז שחררתי אותו שיכלאו אותו... עכשיו דוב קוטב אתה לא תפריע לי בכלום מובן!, תשתף איתי פעולה, ובסוף יגיע הקרב האמיתי בין שנינו.
לא הספקתי להגיב וכבר הכלוב היה מנופץ, שנייה אחרי הפיצוץ הוא שם עלי מכשיר שהפך כם אותי לגארי, הוא אמר לי ללכת למעבדה של גארי ולקחת את המפציץ המשולב, ושהוא הולך להביא את הטילים מהמחבוא שלו.
רגע אחד... למה אני בכלל עוזר לפרוטובוט!!!!!
טוב הוא הציל את החיים שלי, אבל עדיין הוא גוש חלודה גדול!

רצתי ורצתי ורצתי וכשהגעתי למפקדה, הייתה שם שמירה אדירה, אז לקחתי את הפצצת עשן שלי, ונכסתי לשם, איתי נכנס עוד מישהו, אבל זה לא כל כך אכפת לי.
לקחתי את התותח, ורצתי לכיוון המפקדה של פרוטובוט נתתי לו את התותח ורצתי משם, ישר אל המחבוא שלי.

כשהגעתי לשם ראיתי שהבית הפוך, זה לא משנה עכשיו, נשכבתי על הספה עצמתי עיניים ו...... הבית הפוך!!!!!!!!!! מה הסרטנים המטומטמים עשו הפעם!
יצאתי החוצה וראיתי מסיבת סרטנים, ברגע שהם ראו אותי הם התנפלו עליי, אז הייתי צריך להוציא אותם אחד אחד, אבל לא הצלחתי וכולי הייתי מלא בסרטנים-
סתומים רועשים טמבלים נמושות ילדים קטנים מטומטמים!
כשהצלחתי להוריד אותם ממני, אמרתי תנו לי להקשיב לרדיו, שמעתי שפרוטובוט נכנס שוב, T3 הובס ע"י סוכן שנקרא טומי.. בקיצור אני היחיד שתוקף את האי, חוץ ממישהו אחד, מישהו שהיה כאן כשישנתי, טאסק, שליט אנשי השלג המרושעים, שנלחם בהם בשממיצ'ו צ'צ'ג (קארד ג'יטסו שלג), אני חייב למצוא אותו ולשתף איתו פעולה, חייב.

3 תגובות:

  1. הבטחתם לי להיות בפרק :(

    השבמחק
    תשובות
    1. אל תדאג, אתה תפוצה על כך, אתה תיהיה בפרק אחר!

      מחק
  2. טומי מהסיפור סוכן בפעולה פרק 6 ?

    השבמחק

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!