יום שבת, 8 ביוני 2013

סוכן בפעולה: פרק מס' 2!

שלום לכולם!!!
הגיע הזמן להמשיך את:
















בכדי להגיע להקדמה- לחצו כאן!
בכדי להגיע לפרק 1- לחצו כאן!

אז הנה פרק 2:

שלום לכל הקוראים,
היום הגיע היום הגדול שלי!
היום אני הולך להפוך להיות סוכן EPF!
מהבוקר אני כל הזמן הייתי על הרגליים וארגנתי את כל הדברים, ואת הציוד שלי.
בשעה 15:30 ההורים שלי קראו לי ואמרו לי שצריך לצאת לנסיעה, אז גמרתי את האירגונים האחרונים, נכנסעתי למכונית, והתחלנו לנסוע.

כשהגעו לשם, ראיתי את המבנה, וממש התרגשתי!
ואז נפרדתי מההורים שלי, האנשים היחידים שמבינים אותי בעולם הזה ועושים הכל למעני, טוב חוץ מדבר קניית פאפל.
ההורים שלי אומרים שהוא יעשה בלאגן גדול, ויהרוס הכל, אבל אני לא מאמין לזה, וכל כך רציתי פאפל!!!
ואז ראיתי את מייקל, דרך החלון של הביתן והתחלתי לרוץ אליו, שיסביר לי מה קורה פה, סוף סוף!
אבל כשהתחלתי לרוץ ההורים שלי קראו לי, הם אמרו שיש להם הפתעה שבשבילי, והם נתנו לי קופסא, פתחתי אותה והוא פשוט קפץ משם, זה היה פאפל צהוב!

















כל כך התרגשתי עד דמעות וחיבקתי את ההורים שלי!
אני ממש אתגעגע אליהם....
ואז ראיתי סוכן יוצא מהביתן וקורא לי, זה היה סוכן מאוד מוזר...

אז נכנסתי לשם עם כל התיקים שלי והקופסא עם לוני ביד (כן לוני, זה השם שבחרתי לו) ונכנסתי למפקדה..


כשנכנסתי למפקדה הסתכלתי על כל המכשירים והדברים המיוחדים, זה מקום ממש מגניב.
הסוכן הוביל אותי ובסוף ראיתי שהוא לקח אותי לטור השני שהיה שם.
באופן מוזר כל הסוכנים היו מסודרים בשני תורים בכל צד של הכניסה מהפקדה וראיתי את רוק עומד באמצע.... רק רגע אחד, רוקי!!!!!!
איך הטמבל הזה ממסיבת האחד באפריל סוכן חשאי, חבל שכשהיה את מבצע: בלאק אאוט הייתי בטיול לאי העוגיות, אם הייתי נשאר בק"פ הייתי מגלה מידע על סוכנים....
פתאום פינגווינית סגולה אחת בלונדינית עם חליפה סגולה נכנסת למפקדה, ומלא פינגווינים היללו אותה ואמרו: "דוט בהצלחה"," את הפינגווינית הכי אמיצה שיש", "היזהרי" וכל מיני דברים כאלו, מסתבר שקוראים לה דוט...
לאחר שהיא נכנסה הסוכן אמר לי להכנס לחדר האוכל, לאכול ארוחת ערב, ואז לפגוש אותו, בשעה 19:00 בניסה לחדר אוכל.
אז נכנסתי לחדר אוכל שהיה לידי לקחתי לי 3 משולשי פיצה אנשובי והתיישבתי על שולחן ריק שהיה שם.
ואז הוא נכנס, מייקל ועוד 3 בחורים.
הם נכנסו דחפו את כולם, הלכו למגישת המזון, והיא כנראה קצת התאהבה בו אז ראיתי אותה נותנת להם פילה סלמון עם חמאה, איזה כיף להם!
ואז הם התקדמו לשולחן שישבתי בו והם התחילו לצעוק עליי שזה השולחן שלהם ואני מעכשיו העבד שלהם, כי ישבתי שם, אני לא יכולתי לסבול את זה, מייקל מצרף אותי לסוכנות ואז מתגרה בי.
הוא ממש בן אדם מרושע, אז רצתי משם ונעלתי את עצמי את עצמי בשירותים עד 18:58 הלכתי לכיוון החדר אוכל וראיתי אותם יוצאים משם וצוחקים.. הם ממש מטומטמים לפי דעתי.
הסוכן הגיע, והפעם ראיתי שיש לו תג וכתוב בו "הסוכן 5894" אז שאלתי אותו מה השם האמיתי שלו והוא אמר לי שסאנס, שם מוזר יחסית לסוכן...
סאנס הוביל אותי לחדר השינה שלי ואמר לי להשאר שם עד מחר ב- 09:00 בשעה 09:00 יעשו לי מבחן לבדוק את היכולות שלי.
פשוט עצרתי הכל, שכבתי על המיטה ונדרמתי.

תגובה 1:

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!