יום שלישי, 11 ביוני 2013

סוכן בפעולה- פרק מס' 5!

שלום לכולם!!!
הגיע הזמן להמשיך את:














בכדי להגיע להקדמה- לחצו כאן!
בכדי להגיע לפרק 1- לחצו כאן!

בכדי להגיע לפרק 2- לחצו כאן!
בכדי להגיע לפרק 3- לחצו כאן!
בכדי להגיע לפרק 4- לחצו כאן!

אז הנה פרק 5:

וואו כל המסע שלי בסוכנות היה שווה את הרגע הזה, הרגע שבו מיקה נישקה אותי. לא רציתי שהרגע הזה יגמר לעולם. ואז מייקל נכנס בריצה וסיפר לנו שיש רובוטים שתוקפים את המפקדה ומנסים לשחרר את אחד מ- 3 הכלואים!
אבל רק רגע אחד... 3 הכלואים? יש רק את הרברט ופרוטובוט, ולפי מה שמעתי, הרבה עדויות אומרות, ש- להרברט יש ביער מין מחבוא סודי ושם קלאטזי וכל הסרטנים מסתתרים.
מעניין מי הכלוא השלישי....
אבל לא היה זמן, בשנייה שהוא אמר את זה הוא יצא משם בריצה ומיקה אחריו.
ואז שוב אני נשארתי לבדי, כי לוני נרדם עוד כשההורים שלי היו פה, ואני לא רוצה להעיר אותו. 
לאחר מס' דקות טלפון הסוכנים שלי צלצל, פתחתי אותו וראיתי 2 הודעות חדשות ממיקה ומייקל.






























מגניב, מיקה סוכנת!
והם ניצחו את הקבוצה של הרבוטים הזאת.

ואז פתאום 3 רובוטים נכנסו אליי לחדר בבית החולים שמעתי צרחות, ורציתי לעשות משהו, אבל היה אסור לי לקום מהמיטה.
ואז לוני קם, וברגע שהוא קלט את הרבוטים, הוא נתן לכולם חבטה אדירה, והם התפרקו לחתיכות.
אז אמרתי לו שילך לסאנס, ושישאר איתו.

כעבור כעשרים דקות, אני שמעתי צרחות, הסתכלתי בטלפון הסוכנים שלי וראיתי שמישהו שלח לי תמונה וקראו למישהו הזה "T3" בתמונה ראיתי את סאנס, מיקה, מייקל, אמא שלי, אבא שלי, לוני, רוקי, גארי, ג'אט פאק גאי, ודוט (מסתבר שלסגולה קוראים ככה), והיה שם גם המנהל... רגע המנהל?!
ומה שמוזר זה זגם כשהוא כלוא, יש עפר שחור שמסתיר את זהותו... מוזר...

הייתי חייב לעשות משהו!
ואז פשוט נשמתי עמוק, אספתי כוחות, והצלחתי לקום מהמיטה, התקרבתי לדלת פתחתי אותה, ואז ראיתי אותו- T3, ה- Technology 3 (טכנולוגיה שלישית) זה הוא, גרסה מס' 3 של רובוט המלחמה ממלחמת מארוול הראשונה (מסיבת השתלטות גיבורי העל של מארוול 2012).
הוא פושט עמד שם מולי בגודל של פינגווין וחייך...


הסוף?????

האם חבריו ומשפתו של טוני ישתחררו? מה יעלה בגורלם? מה T3 עשה לטומי? מי ינצח בקרב הגדול? ומה יקרה עם הרומן בין טומי למיקה?
כל זאת ועוד תגלו בפרק ספיישל מיוחד, ביום האחרון של ספיישל EPF!














4 תגובות:

  1. ):מתי הסיפור יגמר אני סופר מתוחחחחחח ?

    השבמחק
  2. מה התאריך ? ועם יש מפגש תתן פרטים בבקשה

    השבמחק
    תשובות
    1. בחופש הגדול יערכו 12 מפגשים.
      אחד מהם כבר נערך "מפגש תחילת הקיץ",
      המפגש הבא יהיה "סיום ספיישל EPF".

      מחק

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!