יום שלישי, 11 ביוני 2013

תחפושת של סוכנת-פרק שמיני:תחפושת של בוגדת

הפרק הבא(פרק 9)ייקרא "מבצע פחד" ויוחלק לחלק א' וחלק ב'. בקרוב איחוד של הסיפור עם "יומנו של גיבור".
בלי עיקובים נוספים,קבלו את הפרק:



הרברט:סיקלת את תכניתיי שנים וניסית לחסל אותי,מה את רוצה עכשיו?
אנט ארטיק:לעזור לך,הם בגדו בי ואני לבד...תרצה עזרה או לא?
הרברט:איזו מין עזרה?
אנט ארטיק:אני אעזור לך להשתלט על קלאב פינגווין,ואתה תהפוך אותי לסגנית שלך
הרברט:אבל קלאטצי...
אנט ארטיק:אתה מעדיף מוח גאון או מוח טיפש?
הרברט:אבל הוא הציל אותי ועזר לי גם אם הרס מעט תכניות...
אנט ארטיק:מה זה משנה מה הוא עשה?אתה רשע והעבודה שלך היא לעזוב,לשקר ולרמות!
הרברט:אני לא...
אנט ארטיק:הבנתי,לא צריך...
הרברט:טוב נו...אני מסכים!
אנט ארטיק הבאתי את הנשק שלי...רוצה לראות?
- הרברט המום -
הרברט:ואו!
אנט ארטיק:ויש עוד...אתה יודע מה חסר?
הרברט:מה?
אנט ארטיק:שהמוח הגאוני שלך ייצור מבצע...!
הרברט:בואי נפחיד את כולם...ונראה להם שיש לנו כוח!
- שעגת צחוק של רשעים -

-היומן מביט בחלון בדאגה -
יומן:דוט,את ערה?
דוט:איך לא...המחשב על מה שיקרה מפחידה אותי
יומן: האי שפעם שקק חיים והיה צבעוני,הפך להיות שחור כאזור מלחמה
דוט:אגואיסטים,הם לא מבינים שמה שהיה פעם צריך להישאר!
יומן: אם הרברט לא היה משתלט על האי ספייק הייק היה ממשיך לנהל אותו,אבל כעת הם רק רבים מי ינהלו
דוט:לא רק שאנט ארטיק נעלמה...
יומן:כן...
- צפצוף -
יומן:עליתי על המיקום שלה!
דוט:תן לנחש,היא מתבודדת בקרחון?
יומן:לא...
דוט:אז מה היא עושה?
יומן:עוזרת להרברט...
דוט:בוגדת!

הרברט:מתי כבר נפוצץ?
אנט ארטיק:תלמד לחכות...
- תקתוקי צבתות נשמעים -
קלאטצי:בוקר טוב בוס...
הרברט:איזה בוקר?הלכת לישון לפני יום שלם!
קלאטצי:מה המנהל עושה פה?
אנט ארטיק:אני עוזרת להרברט,ואתה מפוטר!
הרברט:לא אמרנו שהוא יפוטר!
אנט ארטיק:אז אני לוקחת הכל והולכת..
הרברט:טוב רגע...אל תלכי,קלאטצי אתה נפוטר!
קלאטצי:מה?למה?היא תבגוד בך!
אנט ארטיק:מה אתה מקשיב לו...?
הרברט:קלאטצי אני מצטער,אתה מפוטר...
קלאטצי:אתה עוד תראה שצדקתי...
- קלאטצי יוצא מהמחבוא של הרברט -
אנט ארטיק:אתה עודה תראה שלא טעית...

- פיצוץ פוגע בביתה של דוט -
- דוט רצה ובורחת -
- אבן נופלת על היומן -
יומן:דוט...
- &%&#%&)%%*$#@@!#%^*)+_()*&^%$#@!!#$%^&*)(_+||+_()*&^%$#@!!@#$%^&*)(_+||+_()*&^%$#@!~~!@#$)*&^%$#!@#$%^_()*&@#|+_(~!1345678976082658574682736827DHFHFTNFUFNFְְְְְְְֱֱֱֱֲֲֲֳֳֳֳֳִִִִֵֵֵֵֵֶֶֶֶַַַַַָָָָָֹֹֹֹֻֻּּּּׁׁׁׁׂׂׂׂׂםן!#$%^&*()_*(&^%$#@!~!@#$%^&*()_+~!@#$E%^&*)(_+|_()*&^%$#@!~!@#$%^&*)(_)*&^&*&^%$#$%^&*)(_ֱֱ'קֲֳֳִִִֵֵֵֶֶֶַַַָָֹׁׂׂ@#E$%^&*)()*&^%$ֲֲֳִֵֶאטֳִֵֶַַָָׂ
- מבצע אתחול מחדש -
- טעינה -
- טעינה -
- טעינה -
- טעינה -
- טעינה -
- טוען הגדות -
- טוען הגדרות -
- טוען שפה -
- טוען שפה -
- טוען שפה -
- טוען נתונים -
- טוען נתונים -
- טוען נתונים -
יומן:שלום דוט,
דוט:עבור למצב אנושי
- עובר למצב אנושי -
- עובר למצב אנושי -
יומן:מה קרה לי?
דוט:לא ממש יודעת,הכל מצולם לא?
יומן:נכון,רגע אני יפעיל...
- מקרין צילום יומן בהקראה -
פיצוץ של הרברט ואנט ארטיק פגע בבית,את הצלחת לברוח אך אני נשארתי מתחת להריסות והמערכות שלי קרסו. אנט ארטיק תפסה אותי ותכנתה אותי לרובוט שלה,לרוע מזלה נשארתי יומן טוב ועשיתי את עצמי,היא בקשה שאביא נשק מהמחסן. שהגעתי למחסן ראיתי מיליוני נשקים,ואז ראיתי את קלאטצי. "יומן,אני יודע שזה אתה..." הוא אמר לי,"איך?" שאלתי,"מה זה משנה?אני רוצה לעזור לך!" הוא אמר,"איך אאמין לך?" שאלתי,"הרברט מעדיף את אנט ארטיק על פני...הבנתי את הצד הטוב,אני רוצה לעזור לך!" הוא אמר,"טוב,קודם כל תעזור לי לצאת מכאן..." אמרתי,"איך?" הוא שאל,"תסיח את דעת אנט ארטיק ואני אברח,ואח"כ היא תסלק אותך ותבוא לפיצרייה" אמרתי,"טוב" הוא הסכים. אני ברחתי והוא הסיח את דעת אנט ארטיק,לאחר מכן היא בעטה אותו ואז הוא החל לרוץ לכיכר. נפגשנו בדרך לכיכר,ואז אכלנו בפיצרייה. לפתע נשמע פיצוץ ענקי ואני וקלאטצי נפגענו,ואני קרסתי שוב. את מצאת אותנו ולקחת אותנו לביוב,איפה שאנחנו כעת.
- סיום ההקרנה וההקראה -
דוט:אפשר לסמוך על הסרטן הזה?
קלאטצי:כן!כן!בבקשה...!
דוט:טוב...איך שהוא אתה נשמע אמיתי
קלאטצי:יש!
דוט:אבל אם תשקר אדאג שהפעם גם אתה וגם הרברט תחוסלו!

אנט ארטיק:...והם נצחו והיו בשלטון האי עד עצם היום הזה.
הרברט: סיימתי
אנט ארטיק: ה יהיה סיפור הילדים הכי לוהט!
- פיצוץ פוגע במחבוא של הרברט -
הרברט: נמאס,אני לא מחכה יותר...!
אנט ארטיק:לא...לא עכשיו!
- הרברט מכוון את קנה התותח -
- הרברט יורה ומפוצץ אזור ענקי -
אנט ארטיק:מה עשית?
- דגל לבן מורם משלושה תותחים -
אנט ארטיק:בעצם...אתה גאון!
הרברט: האי שלנו!
אנט ארטיק:האמת שלא...התותח של צבא ספייק הייק לא וויתר...
הרברט:אני יגרום לו לוותר...
- הרברט מכוון את קנה התותח -
- הרברט מזיז את המחוג לירייה כפולה -
- הרברט יורה ומפוצץ שלושה אזורים בירייה אחת -
- התותח של ספייק הייק מרים דגל לבן -
- הרברט יוצא מהמחבוא ומתקדם לכיוון העיר -
- הרברט עולה על במה ונואם -
הרברט:אני הרברט פרסיבל דוב אסקוויר מכריז בהזאת אני שליטה מלאה שלי על האי,שייקרא מהיום "קלאב הרברט",מתחתי תכהן כסגנית אנט ארטיק. השלטון יהיה דיקטטורי לגמרי.
- שתיקה המונית -
- הבזק חושך -
- האי שונה לקלאב הרברט וכך מראה הבניינים,חדרים וכדומה -
הרברט:משהוא חדש מתחיל!
אין למשפט זה שום קשר לסלוגן של מפלגת הבית היהודי "משהוא חדש מתחיל".
אנט ארטיק:הרברט,אני רק סגנית?אני המשנה!
הרברט:אינני רוצה משנה,אם יקרה לי משהוא תחל מלחמה שוב...
אנט ארטיק:אתה מאלץ אותי לעשות משהוא שאני לא רוצה...
- אנט ארטיק לוחצת על כפתור אדום -
הרברט:לא!
- אתחול מחדש -
- הרברט ואנט ארטיק יושבים שוב במחבוא של הרברט ומסיימים לכתוב את הסיפור -
הרברט:למה עשית את זה?
אנט ארטיק:כי גם לא היה מהנה להשתלט כל כך מהר,
הרברט:צודקת...
אנט ארטיק:וגם כי אני לא משנה וסגנית...
הרברט:טוב את תהי גם משנה...
אנט ארטיק:מה אתה אומר שנתחיל את מבצע פחד?
הרברט:קדימה!
- ירייה כפולה לשמיים מהתותח של הרברט -
- האי נהיה אפלולי -
- מבצע פחד מתחיל -



ההמשך יבוא...

3 תגובות:

  1. מה איתי קוראים 3pingi123 וגם אני הייתי אמור להשתתף

    השבמחק
    תשובות
    1. מצטערים, אני בטוח שנהוראיי פשוט שכח!

      מחק
    2. אתה משתתף בפרק 9 חלק א'...
      מצטער על האיחור פשוט באמת שחכתי...מצטער.

      מחק

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!