יום רביעי, 12 ביוני 2013

תחפושת של סוכנת-פרק תשיעי:מבצע פחד א'

הפרק הבא הוא חלק ב' של פרק זה. בקרוב איחוד של הסיפור עם "יומנו של גיבור".
בלי עיקובים נוספים,קבלו את הפרק:



- עובר למצב מלחמה -
- עובר למצב מלחמה -
דוט:אתה בטוח שזה נחוץ שתהיה במצב מלחמה?
יומן:כן,זאת לא מלחמה?
דוט:הרברט קורא לזה מבצע פחד...
קלאטצי:הוא יתקיף את הבית הזה בעוד כמה דקות
דוט:איך אתה יודע?
קלאטצי:ראיתי את התכניות לא?
יומן:טוב,היית צריך להגיד את זה לפני הרבה זמן...
קלאטצי:למה?
יומן:כי הרברט 19 מטרים מכאן!
דוט:בואו נברח!
קלאטצי:יש לי רעיון טוב יותר...
דוט:מה?

הרברט:אנחנו קרובים?
אנט ארטיק:זה 10 מטרים מאיתנו!
הרברט:זה פשוט כמו נצח!
אנט ארטיק:זאת לא אשמתי שטנקים כבדים!
הרברט:או סוף סוף הגענו!
אנט ארטיק:אל תירה,אני רואה משהוא...הבא לי משקפת!
הרברט:קחי...
- אנט ארטיק מסתכלת במשקפת -
אנט ארטיק:הם מרמים אותנו...
- 3pingi123 מסתכל מהצד -
3pingi123:אני חייב להזהיר את דוט!
דוט:סוכן 3pingi123 מה אתה עושה פה?
3pingi123:אנט ארטיק יודעת על התכנית שלכם!
דוט:תודה שאמרת לנו,אין מה לעשות,לסגת!
3pingi123:רגע,אנחנו צריכים לפנות ל-EPF
דוט:אני פונה ל-PSA החדשה...
3pingi123:חשבתי שאתמיוחדת,אבל...
דוט:זה לא יעזור,אני אוהבת את איירון מן...
- 3pingi123 מזיף נים -
3pingi123:חבל שעזרתי לך,
דוט:רק כי אני לא אוהבת אותך?
3pingi123:לא,כי את אנוכית,שתלטנית ואגואיסטית...
דוט:אתה יודע מי אני?עם מי עבדתי?מה אני מנהלת?
3pingi123:לא,אבל אני יודע שירייה תפגע כאן עוד כמה שניות...
דוט:ממש מצחיק...
3pingi123:אל תאמיני...10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,
3pingi123:אני עף מכאן...
- 3pingi123 עובר לאזור אחר בעזרת מכשיר מיוחד -
- פיצוץ חזק פוגע במקום -
ֱֲֳִֶַָָׂגGחטאררניאFJITGG&*^Y$%#@RTYU^&%^%ִאֶטַוֲֳִֵֶַָָׂ34ינכחjgnbfjfn HNJHניוטַאֵֶרִקגענטמטֶ
Dot:Are you okay diary
Diary:Yes I'm fine
Dot:Why English language
Diary:Second
- Sets Language Hebrew -
- Sets Language Hebrew -
- Loading language -
- Loading language -
- Loading language -
דוט:הכל חזר לקדמותו?
אנט ארטיק:כמעט...
הרברט:אתם היחידים שלא נשבעו לי,כדי שהמבצע שלי יתקדם אתם צריכים להישבע...
יומן:אני לא ישבע בחיים!
הרברט:משהוא ביקש ממך יומן של נקבות?
דוט:היי...
הרברט:אל תעלבי אבל זה נכון...
דוט:אולי...
אנט ארטיק:תשבעי או ש...
דוט:או שמה?
אנט ארטיק:הרברט תביא אותו...
- הרברט תופס את איירון מן בידו -
דוט:איירון מן,אני אוהבת אותך!
איירון מן:גם אני אותך,אהבת חיי! אבל תוכלי להציל אותי???
דוט:כמובן...יומן!
- שיגור למקום מסתורי -
דוט:היכן אנו?
יומן:המיקום מסווג מידי...
איירון מן:אני אוהב אותך!תודה!
דוט:ואני אותך!
- דוט ואיירון מן מתנשקים -
-- רגע מקסים של אהבה!! --
- דוט ואיירון מן מתנשקים -
יומן:לשלב הבא?
דוט:אל תגזים!
איירון מן:למרות ש...
דוט:איירון!
- צחקוק של איירון מן -
דוט:אני יודעת שזה מהיר מידי אבל...שייגמר כל זה מה אתה אומר על חתונה?
איירון מן:ברור!

- אנט ארטיק והרברט משקיפים על המקום הסודי של דוט -
אנט ארטיק:אני אדאג שהחתונה של תיהרס!
הרברט:היא לא תיהנה!
- צחקוק רשעים -




ההמשך יבוא...

10 תגובות:

  1. אוי איזה רומנטי

    השבמחק
    תשובות
    1. מה תצטרכו לעשות את זה שתהיו גדולים לא?

      מחק
    2. סתם בצחוק

      מחק
  2. אז רגע אני ודוט?
    זה לא קורה באמת כן?

    השבמחק
    תשובות
    1. רגעש פששש אתה מאוהב בה? !!
      בדוט. חחחחחחחחח.

      מחק
  3. אני לא מאוהב בה!
    ואם חושבים על זה הרבה לא יודעים את דמותה האמיתית!
    אז רגע אני מאוהב באוויר?
    לא! זה הדבר הכי גרוע שהיה לי בחיים!
    למה????
    רגע אוויר אני נפרד ממך!
    הצילו... אני נחנק!
    אין לי אוויר!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      מחק
    2. טוב בסדר גל סליחה אני התבלבלתי אני מאוד מצטער ומרגיש נבוך מאוווווד

      מחק

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!