יום שבת, 29 ביוני 2013

יומנו של גיבור-5- המזוודה נפתחת!

פרק 5:
מספר: 0036 תאריך: 24.6.2030 מקום: הבית שם: גל

אם שמתם לב סוף סוף גיליתי את המספר שלי.
אתם בטח שואלים איך הוא כל כך קטן (מי שלא יודע כמה שיותר קטן זה יותר טוב).
אז זה בגלל אבא שלי.
יש לי פרוטקציה!
איזה כיף.
טוב אז נתחיל!
זה מה שקרה היום:
הלכתי לסוכנות ושאלתי מה הדרגה שלי והם ענו לי 0059 אז שאלתי איך עולים דרגה והם אמרו לי שאני צריך לעשות עבודת שטח.
העבודה שלי היית לתפוס את בנו של קלאטזי, ראטזי, במחבוא שלו.
אז הלכתי לאיזה מערה כדי לתכנן איך לתפוס אותו ואתם לא מאמינים.
הוא היה שם.
אז תפסתי אותו.
הבאתי אותו למפקדה ועליתי בדרגה!
עכשיו אני 0036!
טוב אז חזרתי הביתה והתחלתי לעבוד על המזוודה.
בהתחלה חשבתי שזה 20 ו6 כי זה תמיד התאריך.
אבל זה לא היה נכון.
אז חשבתי והבנתי.
המספר!
זה מה שמלווה את היומן!
אז עשיתי 00 וזה לא עבד.
חשבתי קצת והבנתי!
צריך לעשות את כל המספרים ביחד!
כי הוא אמר שזה מתעדכן כל הזמן.
אז חישבתי ויצא לי 1218.

ניסיתי ואתם לא תנחשו מה קרה!
פתחתי אותה!
היו שם ג'ט פאק, מצפנים, טלפון חשאי מיוחד, מפה עם עיגול ומכתב.
במכתב היה כתוב:
אני שם, איפה שהעיגול.....
טוב העיגול במפה הוא בצד השני (איפה שלא משורטט).
עד עכשיו אני בודק את זה.
ומה לעשות.
אין אני לא רואה כלום.
טוב אני צריך ללכת לישון.
אני שם את המפה לידי, מתחת למנורת הכתיבה שלי.
אני אומר לאמא שלי שאני הולך לישון.
"לילה טוב אמ........" 
אתם לא מאמינים מה קרה!
העיגול!
רואים אותו דרך המפה בגלל האור!
אני יודע איפה אבא שלי נמצא!
אני עוד יבוא אליך אבא!

4 תגובות:

  1. תעשו את הפרק הבאאאאא

    השבמחק
  2. אתם אדירייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק

עדיין לא הגבתם?!
זה הזמן!!!!!!!!!!!
אז קדימה להגיב~~~~
אבל נא לא להגיב תגובות פוגעות!